آخرین اخبار

24. مهر 1402 - 23:44   |   کد مطلب: 46334
رسانه‌های فلسطینی شامگاه دوشنبه از شلیک ده‌ها موشک رزمندگان مقاومت فلسطین علیه اهدافی در تل‌آویو، قدس اشغالی، اشدود، عسقلان و چند شهر دیگر فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از وبگاه صدی البلد، گروه‌های مقاومت فلسطین با ده‌ها موشک شهرهای تل آویو، قدس اشغالی، بئر السبع، اشدود، عسقلان، نتیفوت و سدیروت را هدف حملات موشکی قرار دادند.

بر پایه این گزارش، گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از شلیک بیش از ۱۰۰ موشک و راکت به شهرهای اشغالی از جمله تل آویو، قدس اشغالی، عسقلان، بئر السبع خبر دادند.

همزمان صدای آژیر حملات موشکی در شهرک‌های منطقه موسوم به غلاف غزه هم مرز با نوار غزه به صدا درآمده و ۲ فروند موشک به صورت مستقیم به شهر سدیروت اصابت کرده است.

ساعاتی پیش نیز گردان‌های فلسطینی القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس شهرهای تل آویو و قدس اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داده بودند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal