آخرین اخبار

27. مهر 1402 - 21:58   |   کد مطلب: 46369
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: وضعیت جوی و آسمان استان طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش ابر در ساعات عصرگاهی پیش‌بینی می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: وضعیت جوی و آسمان استان طی پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش ابر در ساعات عصرگاهی پیش‌بینی می شود.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و بارش پراکنده در ساعات بعدازظهر و شب پیش بینی می شود.

باقری شکیب با اشاره به اینکه نوسانات دمایی در استان طی پنج روز آینده محسوس نخواهد بود گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۲۲ و هفت درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته فامنین با ۲۴ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و کبودرآهنگ با سه درجه سانتیگراد بالای صفر کمترین دمای هوای شهرهای استان بوده‌اند.

هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal