آخرین اخبار

27. مهر 1402 - 22:02   |   کد مطلب: 46370
سازمان بسیج اساتید استان همدان در محکومیت اقدامات وحشیانه علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، سازمان بسیج اساتید استان همدان در محکومیت اقدامات وحشیانه علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

 

 

در این بیانیه آمده است:

 

 

إِنَّ اللَّهَ يُدافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ • أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ؛«سوره حج؛ آیات 38 و 39»

خداوند از كسانى كه ايمان آورده‌اند دفاع مى‌كند؛ خداوند هيچ خيانتكار ناسپاسى را دوست ندارد. به كسانى كه جنگ بر آنان تحميل گرديده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا كه مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به يقين خدا بر يارى آنها تواناست.

بار دیگر رژیم خون آشام و کودک‌کش صهیونیستی در سکوت مجامع به ظاهر مدافع حقوق بشر با به خاک و خون کشیدن مسلمانان مظلوم غزه که از جنین و نوزاد تا مردان و زنان کهنسال و بی‌دفاع را در بین شهدای خود جای داده بود خوی وحشی‌گرانه و نژادپرستانه خود را به اثبات رساند.

امروز شاهد جنایتی هولناک بر مردم مظلوم فلسطین و زنان و کودکان بی دفاع غزه هستیم که پرده دیگری از خوی وحشیگری و جنایتکار رژیم اشغالگر صهیونیستی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش می‌گذارد.

هدف قرار دادن بیمارستان‌ها (بخصوص بیمارستان المعمدانی)، دانشگاه‌ها، مناطق مسکونی از راه دور و با توپخانه و جنگنده‌ها و بمب‌های غیرمتعارف و ممنوعه و قطع آب و برق مردم غزه در سکوت مرگ‌آلود مجامع بین‌المللی و نهاد‌های حقوق بشری نه تنها نمی‌تواند شکست قبلی رژیم صهیونیستی را ترمیم کند، بلکه بیش از پیش عجز و ناتوانی  ارتش رژیم صهیونیستی از رویارویی مستقیم  با نیروهای مقاومت را می‌نمایاند.

دست اندازی‌های مکرر این رژیم به لبنان و سوریه نیز ناشی از هراس و واهمه‌ آن‌ها از گشوده شدن جبهه های جدیدی در سایر سرحدات است و به هیچ وجه تعبیر دلیرانه‌ای ندارد

نقش‌آفرینی علنی و پشت پرده‌ دولت دموکرات ایالات متحده در ۱۰ روز اخیر و حمایت بی‌شائبه‌ی دلتمردان اروپا و برخی سازمان‌های بین المللی، علاوه بر افشای ماهیت مزورانه‌ این گروه باطل کننده‌ امید کسانی است که برای مصالح امت اسلامی به این جنایت پیشه‌گان اتکا دارند. دموکرات از جمهوری‌خواه بدتر، جمهوری خواه از دموکرات بدتر و یک از یک بدتر هستند.

نخست وزیر رژیم موقت صیهونیستی در جایی نقل کرده بود که سر مار در ایران است ... رییس دفتر رهبر انقلاب هم در واکنش فرمود؛ این سرِ مار نیست عصای موسی(ع) است و همه مارها را می‌بلعد و نابود می‌کند ان‌شاالله.

اساتید بسیجی همدان در وهله‌ اول آمادگی خود را برای لبیک به هر گونه فرمان ولی امر مسلمین جهان و جهاد مسلحانه علیه غاصبین در لحظه‌ خطیر کنونی اعلام می‌دارد و در بلند مدت تمدن سازی نوین اسلامی و ساختِ ایران قوی را سرلوحه‌ اقدامات خود قرار خواهد داد تا این حکومت افعی کُش و قاصم جبارین، پرچم را به صاحب امر تحویل دهد.

«و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم»

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal