آخرین اخبار

5. آبان 1402 - 15:49   |   کد مطلب: 46447
امام جمعه همدان با بیان اینکه کودک فلسطینی با تمام زخم‌ها و دردهایش ملاکی شده برای جدایی انسان‌ها از دیو و ددها گفت: مدعیان حقوق زن چرا در مقابل کشتار زنان و دختران غزه ساکت‌اند؟

به گزارش آوای سیدجمال، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با بیان اینکه نظام سیاسی دنیا همواره دم از حقوق بشر زده است اما افرادی که دم از آن می‌زدند، امروز پشتیبان ظلم، پلیدی و کودک‌کشی شدند اظهار کرد: سازمان‌هایی مدعی حقوق انسان امروز مهر سکوت بر لب زده‌اند!‌

وی با بیان اینکه سال‌های سال جمهوری اسلامی عنوان کرده و می‌کند که شعارهای حقوق بشری کشورهای غربی توخالی است افزود: در طول ۴۴ سال گذشته جمهوری اسلامی همواره تاکید کرده که شعار دفاع از حقوق بشر غرب برای اهداف سیاسی بوده و سازمان‌های بین‌المللی توان حمایت از عدالت را ندارند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در اتفاقات اخیر پرده از واقعیت‌ها برداشته شد تصریح کرد: چرا در اتفاقاتی که در حمله به غزه توسط رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، طرفداران حقوق بشر و سازمان‌های طرفدار حقوق انسانی یا سکوت کرد‌ه‌اند و یا از اقدامات این رژیم منحوس دفاع می‌کنند؟.

وی با تأکید بر اینکه شهادت زنان و کودکان فلسطینی پرده از باطن پنهان و ضد حقوق بشری سازمان‌های بین‌المللی و مدعی برداشت ادامه داد: مظلومیت مردم فلسطین امروز بر همه قدرت‌های رسانه‌ای غرب پیروز شده است.

شعبانی گفت: گاهی باید تأمل کرد کدام اتفاق جز شهادت مظلومانه کودکان می‌توانست باطن پلید دولت‌های غربی را نشان بدهد؟ کدام قدرت می‌توانست گنبد آهنین رسانه‌های غرب را کنار بزند و فریاد دفاع از مظلوم را در دل بلاد کفر طنین‌انداز کند و دل‌های در اسارت شیطان را بیدار کند؟

قدرت اسرائیل رو به افول است

وی ادامه داد: کدام رسانه‌ و قدرتی می‌توانست همه مستضعفان را فارغ از دین و اعتقاد متحد کند؟ کدام اتفاق در عالم می‌توانست مشروعیت رژیم جعلی صهیونیستی را زیر سئوال ببرد؟ کدام اتفاق در عالم می‌توانست سست بودن خانه عنکبوتی را نشان دهد؟

امام جمعه همدان افزود: امروز در گوشه و کنار جهان هر انسانی فارغ از دین و مذهب، وجدانش بیدار شده و یک وحدت عملی در دفاع از غزه و کودکان مظلوم آن در عالم شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه قدرت اسرائیل رو به افول است و مشروعیت سیاسی‌اش حتی بین کسانی که نگاه مثبتی داشتند، خدشه‌دار شده تصریح کرد: همه در مقابل این رژیم منحوس در حال موضع‌گیری هستند.

شعبانی با بیان اینکه در آمریکا و اروپا نیز مردم در حال برگزاری تجمع به نفع مردم غزه هستند تصریح گرد: اتفاقاتی که در عالم رخ داد مرهون خون شهدای غزه است و همه از قدرت خون کودک فلسطینی است که یک تنه و تنها در مقابل همه دغل‌کاری استکبار ایستاده و آنها را آشکار کرده است.

وی با بیان اینکه کودک فلسطینی با همه زخم‌ها و دردهایش ملاکی شده برای جدایی انسان‌ها از دیو و ددها ادامه داد: این کودکان محکی شده برای وجدان‌های بیدار و بررسی صداقت سازمان‌های بین‌المللی شده و دولت‌های غربی که دم از حقوق بشر می‌زدند!.

آیا زن تنها کسی است که منافع غربگرایان را تأمین کند؟

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه همین مدعیان غرب‌گرا یک سال گذشته با شعارهای حقوق بشر و حقوق زن چه اتفاقاتی را در کشور ما رقم زدند خاطرنشان کرد: یکی از هموطنان ما سر یک سانحه فوت کرد، چه اتفاقاتی را رقم زدند؟ آیا نمی‌بینند که در غزه کودکان چگونه به شهادت می‌رسند؟ چرا ساکت‌اند! آیا زن تنها کسی است که منافع آنها را تأمین می‌کند؟

وی با بیان اینکه مظلومان در عین حال مقتدر هستند درست مانند مردم غزه گفت: این از اقتدار آنهاست که توانستند میزان و محکی بشوند برای بررشی صداقت همه دولت‌های دنیا و سازمان‌های بین‌المللی.

شعبانی ادامه داد: گویا این سنت الهی برای برملا کردن بدترین پلیدی‌هاست که کودکان معصوم باید وارد عرصه شوند آن هم برای برملا کردن بدترین پلیدی‌هایی که خودشان را زیر شعارهای زیبا مخفی کرده‌اند.

وی گفت: کودکان غزه مأموریت یافتند تا پرده‌ها را کنار بزنند، چشم‌ها را باز کنند و به مردم دنیا اعلام کنند که منتظر عدالت از سازمان‌های بین‌المللی نباشید، منتظر دفاع از حق خودتان به اسم حقوق بشر نباشید، باید خودتان جریان مقاومت را تقویت کنید.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اگر هزاران نظامی در غزه به شهادت می‌رسیدند این اتفاقات رخ نمی‌داد اظهار کرد: اگر هزاران نظامی در حماس به شهادت می‌رسیدند این حد از بیداری و تحرک در عالم ایجاد نمی‌شد، در واقع این خون کودک مظلوم فلسطینی که مقتدرانه توانسته تحولات بین المللی را رقم بزند.

خون کودکان فلسطینی نیلی خواهد شد که فرعون‌ها را در خود غرق خواهد کرد

وی با تأکید بر اینکه خون کودکان فلسطینی نیلی خواهد شد که فرعون‌ها را در خود غرق خواهد کرد افزود: همه باید بر محور آموزه‌های قرآنی حرکت کنیم، مسأله فلسطین، مسأله اسلام و محور وحدت در همه کشورها اعم از شیعه و سنی است.

شعبانی گفت: نباید به شبهات و موارد تفرقه‌زا توجه کرد، همه کشورهای اسلامی باید در کنار هم جنایت اسرائیل را محکوم کنند و از وفاقی که به وجود آمده استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه کشورهایی که به دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل بودند امروز کنار کشیده‌اند تصریح کرد: این کشورها در کنار جریان مقاومت قرار گرفته‌اند و امروز یک وفاق منطقه‌ای ملی و جهانی شکل گرفته است بنابراین کشورهای اسلامی در کنار هم باید یک نقش برجسته بین‌المللی را ایجاد کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در داخل کشور یک وحدت ملی ایجاد شده و همه مردم و جریانات این اتفاقات را محکوم می‌کنند ادامه داد: امروز جریان مقاومت به عنوان یک بنیاد فکری در حال توسعه در همه عالم است.

وی تصریح کرد: در هر جای عالم آزاده‌ای هست در کنار مردم غزه قرار دارد و بنا بر فرموده رهبر انقلاب یک شکست غیر قابل ترمیم بر رژیم صهیونیستی وارد شده است، این حرف یعنی اینکه اسراییل آبروی سیاسی خود را از دست داده و در دنیا آبرویی ندارد.

نیروهای مقاومت پیروز میدان خواهند بود

شعبانی خاطرنشان کرد: اذهان مردم در دنیا امروز باید بپذیرد اسرائیل یک غده سرطانی است، اذهان عموم دنیا باید قانع شود که این صهیونیست یک رژیم جعلی و منحوس و ضد بشری است و این موضوعات نابودی اسرئیل را تسریع می‌کند.

وی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: اگر پیروز شدید چه نیازی است رئیس جمهور آمریکا و سایر سران کشورها به اسرائیل بیایند کار را به دست بگیرند و به شما دلداری بدهند، این نشان می‌دهد دشمن حتی در میدان هم موفق نبوده است.

امام جمعه همدان اظهار کرد: امروز سخن از حمله زمینی به غزه است، طبیعتا اگر نیروهای دشمن وارد غزه شوند، مشخص نیست بتوانند از ان خارج شوند، حتما نیروهای مقاومت پیروز میدان خواهند بود.

وی در ادامه سخنانش از همراهی مسئولان برای ساخت مصلی قدردانی کرد و گفت: حسینیه امام شرایط لازم برای برگزاری یک نماز جمعه که در شأن مردم باشد را ندارد، به ویژه در بخش خواهران که با مشکل مواجه هستند بنابراین امیدواریم مصلی با توجه به قول‌های مسئولان که بخشی از آن نیز ساخته شده، محقق شود.

پایان پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal