آخرین اخبار

12. آبان 1402 - 11:32   |   کد مطلب: 46504
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ۱۳ آبان با رویش جوانه‌های پربار ایمان، از خود گذشتگی و دشمن‌ستیزی عجین شده، گفت: امروز جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان باید با درک شرایط کنونیِ منطقه و ایجاد روحیه اتحاد و یکدلی سیاست‌های زیاده‌خواهان استکبار جهانی را محکوم کنند.

سجاد محمدی‌شمیم در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی « آوای سیدجمال» حضور مردم در بزنگاه‌های حساس و مهم را در اندیشه حکمرانی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) نقشی بسیار مهم و تاأثیرگذار خواند و گفت: این مردم بوده‌اند که با حضور عالمانه و آگاهانه خود راه‌گشای بن بست‌ها و مشکلات بوده و در برهه‌های مختلف اعم از مبارزات قبل از انقلاب، دفاع مقدس و عرصه جنگ نرم مصداق پیدا کرده است.

 

وی تصریح کرد: با بیان اینکه شهید حسین فهمیده و شهید دانش‌آموز 13 ساله محمدرسول رضایی به عنوان نمایندگان و عصاره‌های نسل نوجوان و جوان انقلابی در سپهر انقلاب اسلامی چون خورشید ‌درخشیدند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه شهید محمدرسول رضایی در وصیت نامه خود گفته بود «در تشییع جنازه من پرچم آمریکا را به آتش بکشید که همه بدانند من ضد آمریکا و تابع ولایت فقیه هستم»، افزود: اینک در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی با معماری مقام رهبری، این سل برومند جوان و نوجوان کشور پیشگامان نسلی ارزشی و جهادی هستند که در بسیج دانش‌آموزی تجلی یافته‌اند.

 

وی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را از شکوه‌مندترین روزهای تاریخ ایران دانست و گفت: این روز تاریخی با رویش جوانه‌های پربار ایمان، فتوت، از خود گذشتگی و دشمن‌ستیزی عجین شده است.

 

سجادی‌شمیم ۱۳ آبان را روز تجلی ارزش‌های انقلاب اسلامی و یادآور حرکت خروشان جوانان متعهد و انقلابی خواند و گفت: در این روز دانش‌آموزان در کنار تحصیل علم، به مبارزه با استبداد و استکبار پرداختند.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان همزمان با سراسر کشور در شهر اسدآباد در ساعت 10 صبح 13 آبان، گفت: دانش‌آموزان آگاه و بصیر نیز با تأسی از قهرمانان دانش‌آموز شهید در این روز در حمایت کودکان مظلوم غزه با حضور در این راهپیمایی دشمن‌شکن عظمت، شجاعت، بصیرت و ولایت پذیری خود را یکبار دیگر به رخ جهانیان خواهند کشید.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با محکومیت تجاوزهای بی‌رحمانه رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل به غزه از جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان خواست با درک شرایطِ کنونیِ منطقه و لزوم ایجاد روحیه اتحاد و یکدلی با اقشار مختلف مردم بیدار و موقعیت‌شناس، با تبعیت از رهنمود‌های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب سیاست‌های زیاده‌خواهان استکبار جهانی را محکوم کنند و و بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، تجدید میثاق ببندند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal