آخرین اخبار

13. آبان 1402 - 12:36   |   کد مطلب: 46513
همزمان با سراسر کشور، ملت غیور، انقلابی، دینی و استکبارستیز شهر اسدآباد با راهپیمایی عظیم در 13 آبان امسال، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خروشیدند و شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،، پیش از ظهر امروز  ملت غیور، انقلابی، دینی و استکبارستیز شهر اسدآباد همزمان با سراسر کشور ساعتی قبل‌تر از وعده خود مقابل دفتر امام جمعه تجمع کرده و با راهپیمایی عظیم خود در مسیرهای خیابان امام(ره)، میدان امام(ره)، خیابان فرهنگ تا میدان غدیر، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار «مرگ بر آمریکا» جشن گرفتند.

در این مسیر که مسئولان هم مردم را همراهی می‌کردند، حضور پرشور دانش‌آموزان و دانشجویان جلوه‌ای خاص‌تر به مراسم راهپیمایی داده بود، آنان با در دست داشتن بنر و پلاکاردهای با مضامین «مرگ بر آمریکا»، مرگ بر اسرائیل»، «غزه حمایتت می‌کنیم» و «کودکان غزه دوستت دارم» حضور پر رنگ داشتند.

دانش‌آموزان و دانشجویانی نیز وصیتی از شهید محمدرسول رضایی را با این عنوان که «در تشییع جنازه‌ام پرجم آمریکا را آتش بزنید تا همه بدانند من تابع ولایت فقیه و ضد آمریکایی هستم» را همراه کرده بودند و در پایان مراسم با به آتش کشیدن پرچم آمریکای خونخوار به این وصیت عمل کردند.

در حاشیه این مراسم راهپیمایی هم اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان با ایجاد صندوقی با عنوان «پویش بشردوستی»  کمک به مردم غزه را جمع‌آوری می‌کردند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal