آخرین اخبار

20. آبان 1402 - 13:44   |   کد مطلب: 46584
نماینده مردم اسدآباد در مجلس، ضمن انتقاد از بی‌توجهی مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به مشکل آنتن‌دهی تلفن ثابت دربخش‌های مختلف حوزه انتخابیه خود تاکیدکرد که اگر این بی‌توجهی تداوم یابد طرح سوال از وزیر را کلید می‌زند.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خانه ملت کیومرث سرمدی واله در رابطه با تذکرهایی که پیرامون مشکل آنتن‌دهی تلفن ثابت در بخش‌های مختلف حوزه انتخابیه خود به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات داده بود، گفت: متاسفانه مراکز و روستاهای بزرگ حوزه انتخابیه که از جمعیت و تراکم بالایی برخوردار هستند با مشکل اختلال درتلفن ثابت مواجه شده‌اند و بیش از 2سال است که برای رفع این مشکل اقدام اساسی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت نگرفته است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بارها در این رابطه تذکردادیم و به شکل‌های مختلف برای رفع این مشکل ورود پیدا کردیم اما تاکنون حرکت مثبتی در جهت رفع این مشکل از سوی مسئولان مربوطه مشاهده نکرده‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: انتظار می‌رود که مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اهتمام جدی برای رفع اختلال ایجاد شده در آنتن‌دهی تلفن ثابت در مناطق مختلف حوزه انتخابیه که یکی از بدیهی‌ترین امکاناتی است که باید در اختیار مردم قرار گیرد، داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان درمجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون در تلاش هستیم تا از طریق مذاکره با مسئولان مربوطه این مشکل را حل کنیم اما چنانچه به نتیجه‌ای منتهی نشود قطعا با طرح سوال از وزیر این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم مشکل مردم را حل کنیم.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal