آخرین اخبار

15. آذر 1402 - 16:02   |   کد مطلب: 46822
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی «جهاد تبیین» را بهترین راهکار برای ایجاد امید در جامعه خواند و گفت: این موضوع از من نماینده مجلس گرفته تا هر مسئولی در این کشور هست، باید به تبیین خدمات و دستاوردهای این نظام بپردازد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، کیومرث سرمدی ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسدآباد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، با اشاره به موضوع امیدآفرینی در جامعه، گفت: دشمن از جنگ نظامی شروع کرد و امروز با ابزارهای مختلف و جنگ ترکیبی و شناختی وارد شده و به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است.

 

وی بر موضوع تأکید کرد و گفت: عزم جهانی استکبار علیه نظام اسلامی با ایجاد یأس و پمپاژ ناامیدی، سیاه‌نمایی، اخبار دروغ شروع کرده و دشمن هم به این نتیجه رسیده که تقابل با نظام اسلامی و تفکر شیعی با ابزار نظامی جواب نمی‌دهد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکارهای تقویت امیدآفرین در جامعه، افزود: «جهاد تبیین» بهترین راهکاری است که رهبر انقلاب هم بر آن تأکید دارند، این موضوع از من نماینده مجلس گرفته تا هر مسئولی در این کشور باید به تبیین خدمات و دستاوردهای این نظام بپردازد.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب با این عنوان وعده‌های نشدنی ندهید، تصریح کرد: باید دولت در راستای کاهش فاصله طبقاتی و توزیع عادلانه ثروت تلاش کند.

 

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار اسدآباد هم گفت: اخلاق‌محوری کاندیداهای مجلس در بحث امیدآفرینی قطعاً اثربخش است.

 

جلال زارع بر معرفی نخبگان در هر عرصه تأکید کرد و گفت: کارآمدی دستگاه‌ها و مسئولان در این دستگاه‌ها می‌تواند موجب امیدآفرین شود.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal