آخرین اخبار

27. آبان 1402 - 17:44   |   کد مطلب: 46647
استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به اینکه مقاومت ملت غزه در برابر جنایات رژیم سفاک صهیونیست، حماسه‌سرایی دارد، گفت: اسرائیل آبرویش رفته است چراکه نتوانست فکر و ذهن فلسطینی‌ها بخواند، فلسطینی‌ها، کرک و پر اسرائیل را ریخته‌اند و آنان به غلط کردن افتادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی ۲۷ آبان در جمع راهپیمایی‌کنندگان شهرستان اسدآباد در مقابل شهرداری این شهر، با اشاره به جنگ در غزه و محاصره این منطقه، گفت: اسرائیل دیواره‌های حائئل بتنی به طول 8 متر و از  پایین هم به طول  10 تا 40 متر به زیرزمین رفته و آنجا را سنسور قرار داده تا نفوذ نکنند، با ایجاد چند پاسگاه نظامی هم، درب‌های در آن برای مردم غزه گذاشتند که اگرخواستند از آنجا عبور کنند، با کننرل خود اسرائیلی‌ها باشد.

 

وی ادامه داد: تعداد ۸ هزار زن باردار فلسطینی اجازه ندادند در بیمارستان فرزندانشان را به دنیا بیاورند و در این پاسگاهها به دنیا امدند، دو هزار نفر در انجا به شهادت رساندند.

 

استاد حوزه علمیه همدان با اشار ه به ظلم‌ها و جنایات اسرائیل علیه غزه، افزود:  اقدام نیروهای مقاومت، حماس و فلسطینی‌ها در جنگ با رژیم جعلی صهیونیست بی‌نظیر است آنچنان که باید به جای روضه‌خوانی برای غزه‌ای‌ها باید برای حماسه‌سرایی کنیم.

 

وی با اشاره به عملیات فلسطینی‌ها که با عنوان «طوفان الاقصی» انجام شد، افزود: چند سال پیش دو موتور جستجوگر گوگل قراردادی با سارئیل بستند و بنابر این شد که تمام حرکات غزه را دائماً به اسرائیل گوشزد کنند، در این اوج محاصره نظامی و امنیتی، عملیات طوفان الاقصی رخ داد و نیروهای حماس روی این عملیات یک سال و نیم طراحی کردند، با این هجمه اطلاعاتی آنان اسرائیل را به زانو درآوردند و دنیا متعجب آن است که چطور حماس برنامه‌ریزی کرده است که هیچ چیز را ندیدند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه بایدن زیر بار آتش‌بس نمی‌رود، افزود: فرعون در آن دوران شکم مادران باردار را می‌درید که پسری به دنیا نیاید، غافل از آنکه خداوند حضرت موسی(ع)را در دامن خود فرعون پروراند.

 

وی به پدافندهای اسرائیلی اشاره کرد و گفت: مردم غزه راکت ۲۰۰ هزار دلاری می‌زند درحالی که موشک‌های اسراییل ۵۰ هزار دلاری است، آنان در فکر و هوش ملت غزه در حیرت مانده‌اند.

 

استاد حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل آبرویش رفته است چراکه نتوانست فکر و ذهن فلسطینی‌ها بخواند، فلسطینی‌ها، کرک و پر اسرائیل را ریخته‌اند و آنان به غلط کردن افتادند.

 

وی با بیان اینکه امروز دیگر نه تنها اسرائیل و نتانیاهو ابهت ندارند بلکه خواب و خوراک از آنان گرفته شده است، افزود: شبکه منوتو هم به تعطیلی کشیده شده و مدیران آن با هم درگیر شدند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه غزه با دنیای غرب درافتاده است، خاطرنشان کرد: یک قاعده در کشورهای غربی مطرح است، هر سلاحی که این کشورها تولید کنند باید نوبرانه آن را به اسرائیل بدهند، این درحالی است که با ملت غزه با دست خالی اسرائیل را به خاک نشانده و کرک و پرش را ریختند، این یک معجزه الهی است نه طوفان، باید درس مقاومت را از مردم غزه یاد بگیریم چراکه زینبی می‌جنگنند.

 انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal