آخرین اخبار

1. آذر 1402 - 10:31   |   کد مطلب: 46687
رئیس دادگستری شهرستان اسدآباد:
گذشت مردم اسدآباد بسیج‌گونه است
رئیس دادگستری شهرستان اسدآباد با اشاره به صلح و سازش در چهار فقره قتل در این شهرستان، گفت: این شهرستان مردم با گذشتی دارد که گذشت آنان بسیج‌گونه است و ما هم در کنار سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف همکاری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی  پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، احمد کاظمی صبح امروز در دیداری که با فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسدآباد، مسئول بسیج حقوقدانان شهرستان به مناسبت هفته بسیج داشت، با تبریک این هفته، گفت: با توجه به اعلام درخواست کتابخانه‌های عمومی استان و شهرستان، استفاده از زندانیانی که دارای جرائم سبک و غیر خشن هستند و می‌تواند قابل اغماض باشد را جایگزین حبس کردیم.

 

وی افزود: زندانیانی که جرائم آنان سبک باشد و بتوان آنان را در راستای خدمات عام‌المنفعه استفاده کرد، به جای گذران حبس بهره خواهیم گرفت، کمااینکه هم اکنون نیز در منابع طبیعی در موضوع کاشت درخت و در محیط زیست به منظور جمع‌آوری زباله از برخی زندانیان استفاده شده است.  

 

رئیس دادگستری شهرستان اسدآباد ویژگی خاص مردم اسدآباد را گذشت و فداکاری آنان خواند و افزود: این شهرستان مردم با گذشتی دارد، آنچنان‌که در راستای طرح «صلح و سازش» و پویش «به عشق امام حسین(ع)» توانسته‌ایم رتبه اول را کسب کنیم و این اقدام آنان بسیج‌گونه است.

 

وی به صلح و سازش در 4 فقره قتل در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: امروز ما با کمک خیرین نیکوکار محکوم زیر ۵۰ میلیون  تومان و البته محکوم مالی زن در زندان نداریم.

 

کاظمی از ورود بسیج و سپاه به عرصه‌های مختلف به علاوه در امور نظامی قدرشناسی کرد و گفت: این شهرستان مردم مظلوم و خوبی دارد که وظیفه ما را در زمینه‌های مختلف سنگین‌تر می‌کند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسدآباد هم با اشاره به راه‌اندازی درمانگاه شهید قهاری با اهدای ساختمان توسط یکی از خیرین شهرستان و راه‌اندازی آن توسط مؤسسه درمان بسیجیان استان همدان، گفت: در زمانی که برای راه‌اندازی این درمانگاه دنبال ساختمان بودیم، آن خیر گفت که این ساختمان ملک خداست و تاکنون به صورت امانت در اختیارش بوده و آن را به سپاه تقدیم کرد، این اقدام خیرخواهانه او کاری ارزشمند و پسندیده است.  

 

امیدعلی الیاسی خاطرنشان کرد: خدمات در درمانگاه شهید قهاری ر روزهای دوشنبه هر هفته از ایام بسیج امسال تا ایام هفته بسیج سال آینده برای افراد نیازمند و بی‌بضاعت رایگان خواهد بود.

 

وی حضور عوامل دستگاه قضایی در برنامه‌های بسیج در کنار مردم را مایه دلگرمی خواند و از آنان در همکاری با بسیج و سپاه قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal