آخرین اخبار

2. آذر 1402 - 8:14   |   کد مطلب: 46695
مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد اسدآباد:
ثبت 20 پرونده تخلف در بازرسی از ۱۱۷ نانوایی در اسدآباد
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد بااشاره به بازرسی و نظارت بر ۱۱۷ واحد نانوایی در این شهرستان در طی دو نوبت، گفت: 20 پرونده تخلف شامل کم‌فروشی، عدم رعایت ساعت کاری، تعطیلی روزانه و هفتگی و ماهیانه، نداشتن ترازوی توزین چانه و نان و غیره در بازرسی از این واحدهای نانوایی به ثبت رسید.

هادی نامور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» با اشاره به بازدید و بازرسی از نانوایان سطح شهرستان، گفت: این امر در دو نوبت و به صورت دوره‌ای و در قالب گشت مشترک با کارشناسان جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در طی بازدیدهای اخیر تعداد ۱۱۷ واحد نانوایی در سطح شهر و روستا بازرسی و سرکشی شده است، اظهار کرد: این تعداد بازدیدها در یک وقفه ۲۰ روزه مجدد انجام شده و در نوبت دوم نیز همین تعداد واحد نانوایی در شهرستان بازرسی شدند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد تعداد 20 پرونده تخلف در بازرسی و نظارت بر نانوایی‌ها ثبت شده، افزود: تخلفاتی مانند کم‌فروشی، عدم رعایت ساعت کاری، تعطیلی روزانه و هفتگی و حتی ماهیانه، نداشتن ترازوی توزین چانه و نان، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کسری آرد سهمیه اختصاص یافته و غیره برای واحد‌های متخلف ثبت و تنظیم شده است.

وی افزود: این تخلفات واحدهای نانوایی بعداز ثبت در نهایت برای اعمال قانون به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد ارجاع شد.

نامور با بیان اینکه در بازرسی‌های صورت گرفته خوشبختانه متوجه فعالیت خوب تعدادی واحد صنفی نانوایی شدیم، خاظرنشان کرد: مراتب تقدیر و تجلیل از سه واحد نانوایی برتر و نمونه شهرستان در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

وی اذعان کرد: بازرسی‌ بر واحدهای نانوایی تشدید و در ماه‌های پایان سال نیز به قوت خود باقی است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد همچنین با اشاره به کارخانه آرد زرین شهرستان برای کنترل کیفی آرد و خط تولید و مسائل بهداشتی، گفت: در راستای تخصیص به موقع آرد به واحد‌های نانوایان و کیفیت بالای آرد این کارخانه به سمع و نظر مسئول کارخانه آرد زرین برای رضایت متصدیان واحدها و عموم مردم شهرستان رسید.

وی راه‌های ارتباط مردم با کارشناسان بازرسی را شماره تماس 33126554 بازرسی و نظارت اسدآباد اعلام کرد.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه‌ها

سلام از تمام زحمات شما ممنون و مچکر هستیم این بازدیدهای شما بعث این میشه که متخلفان دیگه جرات تخلف نداشته باشند و اگر دوبار باهاشون برخورد بشه دفعه سوم برای تخلف کردن دیگه وجود نخواهد داشت مردم هم باید همکاری کنن و گزارش متخلفین بازار رو بدن تا باهاشون برخورد بشه واقعا" از شما و تیم همراهتون ممنون هستیم ... درود بر شما

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal