آخرین اخبار

18. خرداد 1403 - 13:54   |   کد مطلب: 47923
امام جمعه شهرستان اسدآباد تاکید کرد:
لزوم تشخیص سِره از ناسِره در انتخاب‌ مردم
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در جامعه علوی تخریب جایی ندارد و باید افرادی که از سوی شورای نگهبان تایید می‌شوند، برنامه‌های خود را تبیین کنند، گفت: مردم در انتخاب خود سِره را از ناسِره تشخیص خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های این هفته ۱۸ خرداد ر مسجد جامع شهر اسدآباد با قرائت دعای امام زمان(عج)، توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان و تسلیت شهادت امام جواد(ع)، گفت: حضرت محمدتقی(ع) در هشت سالگی به امامت رسید و ۱۷ سال بیشتر امامتش را تحمل نکردند و همین نشان می‌دهد که طاغوت چقدر از امام خوفناک بود و تلاش داشتند او را بی سر و صدا دفن کنند اما وقتی شیعه موضوع را شتید به خروش آمد و این خروش حماسه‌ساز شد.

وی به اعزام ۴۰۰ زائر به حرم مطهر امام ره در سی و پنجمین سالگرد ایشان اشاره کرد و گفت: مراسمات خوبی در این ایام شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان اسدآباد به فرمایش رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی اشاره کرد و گفت: آمریکای خبیث همواره تلاش می‌کنند مومنان مسلمان را خوار و دنبال آتش‌افروزی است، اما این خداست که آتش دشمن را خاموش می‌کند، طوفان الاقصی به موقع بود و ستون فقرات استکبار را در هم کوبید و انصافاً صهیونیزم را پایمال کرد و هر روز خواری او بیشتر می‌شود.
وی با اشاره به تشییع شهدای خدمت و قدرشناسی مردم از انان که حماسه آفریدند و سخن کلیدی رهبری در خصوص حماسه انتخاب، تصریح کرد: مکمل این حماسه این است که در انتخابات یک رئیس جمهور فعال، پرکار، معتقد و آگاه انتخاب کنید.

حجت‌الاسلام المسلمین موحدی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص اینکه بدگویی، تهمت زدن و لجن‌پراکنی به ابروی ملی لطمه می‌زند، گفت: آقایان و خانم‌هایی که حامی جریان و فرد خاص هستید لازمه حامی بودن، تخریب دیگران نیست، اگر کاندیدای مورد نظرتان فضیلت ندارد چرا از او حمایت می‌کنید، اگر توانمندی دارد، از توانایی و برنامه‌های او بگویید، به طرف مقابل چکار دارید. این سیره دشمن حضرت علی(ع) است که طرف مقابل را تخریب کند و در جامعه علوی تخریب جایی ندارد.

امام جمعه شهرستان اسدآباد تاکید کرد: آن افرادی که صلاحیت‌شان از سوی شورای نگهبان تایید شد، مورد تایید جمهوری اسلامی هستند و نباید تخریب شوند، و باید برنامه و توانایی آن‌ها تبیین شود.

وی یادآور شد: مردم سِره را از ناسِره تشخیص می‌دهند و این را اثبات کردند و اهل دقت هستند و ماهم باید اهل دقت باشیم.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal