آخرین اخبار

1. تير 1403 - 14:29   |   کد مطلب: 47996
امام جمعه اسدآباد با تاکید بر اینکه باید عملکرد دولت‌های قبل را برای انتخاب درست بررسی کنیم، گفت: انتخاب ما اثرگذار است و نامزدها زمین تا اسمان باهم فرق دارند و موظف هستیم کدام خوب حرف می‌زنند و خوب هم اجرا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با قرائت دعای امام زمان(عج) و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: لازمه انتخاب اصلح در انتخابات این است که قدرت تشخیص داشته باشیم.
وی با تبریک هفته قوه قضائیه به عوامل قضایی، تصریح کرد: دهه امامت فرصت خاص و ناب است که یکی از بهترین اعمال گرفتن روزه است.
امام جمعه اسدآباد اینکه گفتیم دپیلماسی التماسی و دیپلماسی انقلابی محترم هستند، این نیست که هر دو حق باشند، افزود: برادری می‌گوید دیپلماسی التماسی نظرم است و این دعوا ندارد، آن چبزی که صریحاً از دستورات قرآنی استفاده می‌شود، دیپلماسی انقلابی و به حق است و همان است که شهید رئیسی توانست با آن با اقتدار نظام را بالا ببرد.
وی با بیان اینکه اختیار با مردم است که کدام را انتخاب کنند، افزود: یک زمانی حضرت علی(ع) اگر انتخاب می‌کردند، عزیز بودند امابا انتخاب غیر علی(ع) به مذلت رسیدند.
حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات در اقتدار کشور تاثیر بسزایی دارد، افزود: نامزدهای انتخابات که از شورای نگهبان تاییدیه گرفتند محترم هستند اما رای برای هر کدام‌ متفاوت است، برخی از آنان ادامه راه دولت تدبیر و برخی ادامه راه دولت شهید رئیسی هستند، برخی مبهم هستند و حرف‌های خوبی نیستند.

وی با تاکید بر اینکه باید عملکرد دولت‌های قبل را برای انتخاب درست بررسی کنیم، افزود: انتخاب ما اثرگذار است و نامزدها زمین تا اسمان باهم فرق دارند و موظف هستیم کدام خوب حرف می‌زنند و خوب هم اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه یک عده مخالف مذاکره هستند و این دوقطبی غلط است، افزود: دو قطبی اصولگرا و اصلاح‌طلب هم نداریم.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal