آخرین اخبار

21. آذر 1402 - 9:14   |   کد مطلب: 46874
در سرکشی غیر مترقبه از صنوف انجام شد؛
پلمپ یک واحد تالار متخلف در اسدآباد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به سرکشی دو روزه از تالارها و باغ تالارهای این شهرستان، گفت: در بازدیدها علاوه بر جمع‌آوری ۱۸ عدد قلیان، یک واحد صنفی متخلف پلمپ، به چهار واحد متخلف اخطار و از ۶ واحد صنفی تعهد کتبی اخذ شد.

مصیب شاهملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» با اشاره به بازدید از تالارها و باغ تالارهای سطح شهرستان اسدآباد، گفت: در راستای انجام طرح‌های ابلاغی با محوریت پلیس اطلاعات و همکاری رده‌های اجرایی سرکشی و نظارت بیشتر بر فعالیت صنوف خدماتی به ویژه تالارها و باغ تالارها سطح شهرستان به مدت دو روز انجام شد.

 

 

وی با اشاره به سرکشی غیر مترقبه از تعداد ۴۵ تالار و باغ تالار در این دو روز، افزود: با پلمپ یک واحد صنفی متخلف، اخطار پلمپ به چهار واحد صنفی متخلف و اخذ تعهد کتبی از ۶ واحد صنفی، تعداد ۱۸ عدد قلیان نیز جمع‌آوری شد.

 

 فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد  با اشاره به عملکرد رده‌های تابعه، اذعان کرد: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر، چهار خرده‌فروش و هشت نفر به دلیل ارتکاب به سایر جرائم دستگیر و تعداد  دستگاه خودرو مزاحم و متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 

وی به معرفی متهمان و متخلفان به مراجع قضایی اشاره کرد و افزود: سرکشی و بازدید مشترک از صنوف استمرار داشته و شهروندان می‌توانند موارد مشکوک را از طریق فوریت پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal