آخرین اخبار

21. آذر 1402 - 10:09   |   کد مطلب: 46876
مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد خبر داد:
تشدید بازرسی از صنوف در ایام منتهی به شب یلدا در اسدآباد
مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد با اشاره به برنامه گشت مشترک بازرسی و برخورد با متصدیان متخلف صنوف در آستانه شب یلدا، گفت: هیچ عقد اخوتی با کسی نداریم، تخلفات صنفی در صورت مشاهده در لحظه پرونده و تقدیم مراجع ذیصلاح خواهند شد.

هادی نامور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، ایجاد و تشدید  گشت‌های مشترک بازرسی و برخورد با متصدیان واحد‌های صنفی متخلف را برنامه ایام منتهی به شب یلدا بازرسی اصناف شهرستان عنوان کرد و گفت: تمام واحد‌های صنفی اعم از خواربارفروشان، قنادان، آجیل و خشکبار و میوه‌فروشان ملزم به رعایت قوانین نظام صنفی هستند.

 

وی افزود:  همه اصناف باید در چهارچوب قانون تعریف شده به گونه‌ای فعالیت کنند که رضایت همشهریان حاصل شود.

 

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان اسدآباد با بیان اینکه خوشبختانه بازار ما ثبات نسبی داشته و کمبود خاصی در هیچ یک از اقلام و کالاهای اساسی نداریم، گفت: تنها همت کسبه و بازاریان را می‌طلبد تا بازار خوبی را رقم بزنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم میل باطنی اگر واحد صنفی چه به صورت گزارش مردمی و یا مشاهده بازرسان تخلفی مرتکب شود، مراتب معرفی و تنظیم پرونده تخلف آن واحد سریعاً به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع خواهد شد.

 

نامور تأکید کرد: هیچ عقد اخوتی با کسی نداریم، تخلفات صنفی در صورت مشاهده در لحظه پرونده و تقدیم مراجع ذیصلاح خواهند شد .

 

وی از شهروندان خواست در این روزها اگر با تخلفی روبرو شدند، با شماره‌های تماس 33126554 و یا سامانه پیامکی 1000127 مرکز استان کارشناسان بازرسی را در جریان تخلفات مذکور قرار دهند.

 

در آستانه شب یلدا که بازار میوه‌فروشی، آجیل‌فروشی، شیرینی‌فروشی در سطح جامعه داغ است، می‌طلبد که بازار نظارت و بازرسی هم بر این اقلام بیشتر باشد، متأسفانه شهرستان اسدآباد گرانی در بازار میوه به دلیل نبود میدان بار میوه و تره‌بار در شهرستان بیداد می‌کند، به نظر می‌رسد تعداد نیروهای بازرس در شهرستان کم و نیاز به افزایش این نیروهاست.‌
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal