آخرین اخبار

16. دى 1402 - 8:08   |   کد مطلب: 47024
طراح ساخت یک برنامه نرم‌افزاری موبایلی در اسدآباد با اشاره به اینکه این اپلیکیشن روایتگری از ایثار قهرمانان و جهادگران ملت و ولایت است، گفت: در این برنامه نرم‌افزاری موبایلی به موضوعات رهبری، گام اول و دوم انقلاب، شهیدالقدس(سردار سلیمانی)، شهدای شاخص، شهدای حملات تروریستی و اغتشاشات پرداخته شده است.

مصطفی محبوبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از ساخت یک اپلیکیشن با عنوان «روایت ایثار» در اسدآباد خبر داد و گفت:  این برنامه نرم‌افزاری به ماسبت چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته شده است.

 

 

وی افزود: این برنامه شامل موضوعات رهبری، گام اول و دوم انقلاب، شهیدالقدس(سردار سلیمانی)، شهدای شاخص، شهدای حملات تروریستی و اغتشاشات است.

 

 طراح ساخت یک برنامه نرم‌افزاری موبایلی در اسدآباد با تقدیم این برنامه نرم‌افزاری به روح پاک شهیدان زائر شهید حاح قاسم سلیمانی در گلزار شهدا کرمان، گفت: این برنامه با حمایت و کمک‌های امام جمعه شهرستان اسدآباد ساخته شد.

 

وی با اشاره به رونمایی این اپلیکیشن همزمان با روز جمعه 15 دی ماه، همزمان با مراسم بزرگداشت شهدای زائر مزار شهید حلج قاسم سلیمانی در کرمان در مسجد جامع شهر اسدآباد، افزود: این برنامه روایتگری از ایثار قهرمانان و جهادگران ملت و ولایت است که در چند بخش اجرای می‌شود.

 

محبوبی خاطرنشان کرد: این برنامه نرم‌افرازی برای معرفی شهدای شاخص و وصیت آنان از جمله شهید سلیمانی و شهید قهاری‌سعید در شهر اسدآباد است که می‌تواند برنامه‌ای مناسب برای شناخت بیشتر دانش‌آموزان نسبت به شهدا باشد.

 

وی همچنین افزود: این برنامه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و تأکیدی بر گام دوم انقلاب است که می‌تواند مورد استفاده مردم به خصوص جوانان و نوجوانان قرار بگیرد.

 

 برنامه نرم‌افزاری روایت ایثار بر روی موبایل نصب می‌شود و افراد می‌توانند در کنار شناخت شهدای شاخص و آشنایی با وصیت‌ آنان از فرامین رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و در خصوص رهبری اطلاعات بیشتری کسب کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal