آخرین اخبار

2. بهمن 1402 - 7:49   |   کد مطلب: 47112
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه حضور در نماز جمعه و خدمت برای برپایی آن توفیق می‌خواهد که نصیب هر کسی نمی‌شود، گفت: باید در کارهای اجرایی برپایی نماز جمعه از افراد نوجوان بهره گرفت تا رغبت و علاقه‌مندی آنان برای حضور بیشتر شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز جمعه به عنوان فریضه دینی، عبادی و سیاسی در دین اسلام، گفت: این فریضه الهی یک فرصت است که هر کسی توفیق داشته باشد در آن هم حضور دارد و هم خدمت می‌کند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه فرصتی است تا خود را در مسیر امام زمان(عج) قرار داده و هنرنمایی کنیم، افزود: خادمین نماز جمعه باید برای بهتر برگزار شدن گام‌های مؤثر بردارند و با نظم بخشیدن به صفوف نماز در تشویق و ترغیب حضور مردم هم بکوشند.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با تأکید بر بکارگیری افراد نوجوان در کارهای اجرایی برپایی نماز جمعه، تصریح کرد: عرصه و میدان را باید به نوجوانان بسپاریم چراکه این نوع اقدامات در حضور آنان هم اثربخش و در انجام نماز علاقه‌مند خواهند شد.

 

وی طراوت و تازگی در مصلی نماز جمعه را یک ضرورت خواند و گفت:  مسجد جامع شهر اسدآباد که در حال حاضر به عنوان مصلی نماز جمعه مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید برنامه‌ای منظم و مرتب داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی خاطرنشان کرد: وقتی شهر وقتی سامان می‌گیرد که اهتمام به نماز جمعه و شور و شکوه در آن بیشتر باشد، و این مهم محقق نمی‌شود مگر اینکه ستادی پویا و با برنامه‌های متنوع فعال شود.

 

وی بااشاره به فرمایش رهبری در خصوص اهمیت نماز جمعه، افزود: حضور در اجتماع معنوی سیاسی نماز جمعه باید چشمگیر و البته با حضور قلب باشد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal