آخرین اخبار

29. دى 1402 - 15:56   |   کد مطلب: 47115
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مطالبه گری مردم برای مقابله با مفاسد ارزشمند بوده و باید از دغدغه مندان در این رابطه قدردانی شود.

به گزارش آوای سیدجمال، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان افزود: از مسوولان می‌خواهیم تا در عرصه مبارزه با فساد، به گزارشگران میدان دهند و به آنها توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در همدان در ادامه با اشاره به گردهمایی جمعی از بانوان همدانی و درخواست آنان برای محاکمه فردی که به جرم تجاوز به عنف بازداشت شده است،گفت: این اجتماع نشان دهنده وجود روحیه عدالت طلبی در بین مردم بود.

وی ادامه داد: این تجمع نشان داد هم استانی‌های ما دغدغه مراقبت از عفت را دارند و حریم خانواده برای همه آنها مقدس است.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه جامعه ما عفیف است، تاکید کرد: انتظار مردم از مسوولان و متولیان اجرای عدالت است و باید از همه دغدغه‌مندان در این رابطه تشکر کنیم و این مطالبه‌گری بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی به این افتخار می‌کند که در مقابل احساس امنیت اخلاقی بانوان، حساس است.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه مسوولان ارشد استان برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم هم دل هستند،افزود: در عرصه مبارزه با فساد باید به هم اعتماد کنیم و در کنار هم باشیم.

امام جمعه همدان همچنین گفت: ستاد امر به معروف سامانه‌ای را برای مطالبه‌گران ایجاد کرده تا مردم به راحتی بتوانند در آنجا گزارشات خود را مطرح کنند.

وی تاکید کرد: هیچ گونه فسادی قابل قبول نیست و نباید اجازه دهیم فساد ریشه دار شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ترویج سبک زندگی غربی یکی از عوامل به وجود آمدن این مفاسد در جامعه است،افزود: حتی آن کسی که کم حجاب است نیز نگران خانواده و فرزندش است بنابراین همه باید کمک کنیم تا حریم خانواده حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: توصیه همیشگی مقام معظم رهبری به ائمه جمعه، همراهی با مردم و حل مشکلات مردم بوده و هست

امام جمعه همدان گفت: ائمه جمعه مسولیت اجرایی ندارند، اما نسبت به مطالبه مردم و پیگیری مشکلات مردم متعهد هستند و تعهد ائمه جمعه خدمت صادقانه است

آیت الله شعبانی موثقی در ادامه خواستار حضور پررنگ جامعه در آیین معنوی اعتکاف شد و گفت: خیرین زمینه حضور جوانانی که شرایط حضور در مراسم اعتکاف را ندارند، فراهم کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal