آخرین اخبار

12. بهمن 1402 - 13:26   |   کد مطلب: 47215
استاندار همدان با بیان اینکه خداوند نعمت بزرگ استعداد و خلاقیت را در وجود جوانان ایرانی قرار داده است، گفت: هرکجا ایرانیان باشند رشد و پیشرفت نیز وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» به نقل از عصر همدان ،پیش از ظهر امروز علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم افتتاح پروژه دانشکده شیمی، علوم نفت و فاز دوم دانشکده مهندسی در دانشگاه بوعلی‌سینا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای زیادی را برای ما داشته است، گفت: این انقلاب بزرگ ما را از به سمت روشنایی‌ها سوق داد و امروز یکی از قدرت های بزرگ منطقه و دنیا هستیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند نعمت بزرگ استعداد و خلاقیت را در وجود جوانان ایرانی قرار داده است، افزود: هرکجا ایرانیان باشند رشد و پیشرفت نیز وجود دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور از مجموع ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتباری که تخصیص یافت، تاکنون پنج هزار میلیارد تومان محقق شده است، تصریح کرد: سهم وزارت علوم ۶۰۰ میلیارد تومان بود و سهم دانشگاه بوعلی ۱۶۰ میلیارد تومان که در حال حاضر ۱۲۰ میلیارد تومان از آن محقق شده است.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: به زودی دو بلوک خوابگاه دانشجویی در دانشگاه بوعلی احداث می‌شود و ۷۰۰ نفر از دانشجویان خانم در آن اسکان داده می‌شوند.

وی از تکمیل آزمایشگاه دامپزشکی و پذیرش دکتری دامپزشکی در دانشگاه بوعلی خبر داد و گفت: در استان همدان، مجموعه وزارت علوم اقدامات خوبی داشته و برای تک تک پروژه‌ها تلاش فراوانی شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه فاز دوم دانشکده مهندسی و پروژه دانشکده شیمی و علوم نفت افتتاح می‌شود، افزود: تخصیص چهار بلوک خوابگاهی در دانشکده صنعتی و چندین رشته ارشد و دکتری در این دانشگاه مدنظر مسئولان است.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: شاهد ارتباط بین دانشگاه و پارک علم و فناوری هستیم که قطعا موجب ارتقای کمی و خصوصاً کیفی محصولات در واحدهای تولیدی استان می‌شود.

وی در ادامه به برخی از پروژه‌های هفته دولت در استان همدان اشاره کرد و گفت: در استان هزار و ۴۳۳ بالغ بر ۱۳ونیم همت در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

استاندار همدان در پایان با بیان اینکه دو موضوع مهم پیش‌رو داریم، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور همه مردم در انتخابات‌ مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، مشتی محکم بر دهان استکبار و دشمنان این سرزمین است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal