آخرین اخبار

13. بهمن 1402 - 18:36   |   کد مطلب: 47218
نماینده ولی فقیه در استان همدان مطرح کرد؛
اصلاح مشکلات معیشتی مردم از آرمان‌های انقلاب است
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اصلاح مشکلات معیشتی و رفع تبعیض‌ها مطالبه به حق مردم و از آرمان‌های انقلاب است، اما این مطالبات به معنای تایید طاغوت و یا بازگشت به گذشته نیست. ‌

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از مهر آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های نماز جمعه همدان بیان کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند تا حرکت بزرگ مردم ایران اسلامی را زیر سوال ببرد و دوران پیش از انقلاب را تطهیر کند.

وی ادامه داد: اگر شرایط کشور در دوران پهلوی مساعد بود، چگونه می‌شود اکثریت ملت برای سرنگونی حکومت پهلوی قیام کند و شهید بدهد، امروز اگر فسادی رخ می‌دهد متخلفین محاکمه می‌شوند، اما در زمان طاغوت کدام فاسدی محاکمه شد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: قیام ملت فرهیخته و ریشه دار ایران، تأکیدی بر شرایط حاد در عرصه‌های مختلف در دوران پهلوی است، در دوران پهلوی در عرصه سیاسی استبداد محض حاکم بود.

شعبانی موثقی اضافه کرد: مردم با انتخاب مسیر درست تاریخ، آن را دنبال کردند تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، امروز مردم گله‌مندی‌ها و مطالبات به‌حقی نسبت به معیشت و اقتصاد دارند اما کسی مطالبه بازگشت به عقب را ندارند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی حقشان است که یک زندگی عزتمندانه داشته باشند، گفت: اصلاح مشکلات معیشتی و رفع تبعیض‌ها مطالبه به حق مردم و از آرمان‌های انقلاب است، اما این مطالبات به معنای تأیید طاغوت و یا بازگشت به گذشته نیست.

شعبانی موثقی ادامه داد: زندگی عزتمندانه مردم مطالبه مقام معظم رهبری است که مسئولان باید برای تحقق آن تلاش کنند، پیوند امام و امت عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی یکی از معانی ولایت، محبت است، افزود: سلوک سیاسی مسئول در جامعه اسلامی باید بر پایه محبت به مردم باشد، همچنین مسئولی که به مردم محبت دارد تا آنجا که می‌شود برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کند.

شعبانی موثقی عنوان کرد: دولتمردان امروز در نماز جمعه شنونده مشکلات مردم بودند و البته لازم است که این مسائل پیگیری و به نتیجه برسد، علاوه بر این عشق به مردم علاوه بر حل مشکلات جامعه باعث رشد معنوی مسئولان نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به عنوان نعمتی بزرگی برای ملت ایران، در عرفان، فقه و فلسفه صاحب مراتب بالایی بودند، گفت: امروز مسئولان با پیروی و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با ولایت مداری و اعتقاد به آرمان‌های امام (ره) و شهدا پیگیر مشکلات مردم باشند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal