آخرین اخبار

17. اسفند 1402 - 8:07   |   کد مطلب: 47517
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد:
نام سیدجمال‌ در همه دنیا افتخارآفرین است
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه سید جمال‌الدین اسدآبادی هم از اسدآباد هویت می‌گیرد، هم در دنیا افتخارآفرین است، گفت: راه او ایجاد وحدت بین آحاد مردم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اصغر طالبی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به اینکه هم نام سید جمال‌الدین اسدآبادی از اسدآباد هویت می‌گیرد و هم نام سیدجمال‌الدین برای اسدآباد در همه جای دنیا افتخار آفرین است، گفت: پر واضح است سیدجمال مرد ایجاد وحدت در بین مردم و جهان اسلام بود، قطعا" او اگر امروز بود، همین رویه را پیش می‌گرفت و برای وحدت هرچه بیشتر مسلمین تلاش می‌کرد چرا که هر آسیبی به جامع اسلامی می‌رسد از عدم وحدت است.

 

وی با بیان تفاوت مشهور و معروف امور تبلیغی امام(ره) با اقدامات سیدجمال‌الدین، افزود: سید جمال‌الدین  برای اصلاح امور به سراغ فرمانروایان و حاکمان می‌رفت، در حالی که امام راحل  تمرکز خود را بر مردم گذاشت و نتیجه هم گرفت که همگان شاهد آن هستند.
 

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد اذعان کرد: امروز ما حکومت اسلامی داریم که در رأس آن ولی‌فقیه عادل، مدیر و مدبر است و باید برای این نعمت الهی شاکر باشیم و همین وظایف ما را سنگین‌تر می‌کند.
 

 

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در جهان اسلام وحدت ایجاد کنیم، ابتدا باید خودمان به این مقوله توجه کنیم چراکه الگویی برای سایر جوامع هستیم.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین طالبی با تاکید بر اینکه اگر قصد داریم راه سیدجمال‌ را ادامه دهیم، باید در داخل و بین آحاد مردم وحدت ایجاد شود و این یک اصل است.

 

وی گفت: هرگونه تنگ نظری و خودمحوری از سوی هرکس که باشد، حتماً مذموم است و خلاف دیدگاه امام(ره) و رهبر انقلاب است چرا که وحدت یک شعار نیست بلکه یک اعتقاد است‌.

 

 صد و بیست و هفتمین سالروز شهادت سید جمال‌الدین اسدآبادی و ثبت‌ نام او در تقویم در روز 18 اسفند، گفت: مراسم بزرگداشت سید جمال‌الدین به مدت دو روز در زادگاه وی برنامه‌ریزی شده که یک روز آن در ۱۶ و روز دوم با حضور حداد عادل  برگزار می‌شود.

 انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal