آخرین اخبار

11. فروردين 1403 - 10:25   |   کد مطلب: 47649
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابجایی بیش از 11 میلیون و 800 هزار تن کالا در سال 1402 از مبادی استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان،

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن اشاره به جابجایی بیش از 11 میلیون و 862 هزار و 900 تن کالا در سال 1402 از مبادی استان اظهار داشت: عمده کالاهای حمل شده استان در سال گذشته مربوط به انواع محمولات سیمان ، کلینکر، سیب زمینی، هماتیت ، سنگ آهن، گندله و انواع محمولات نفتی بوده است.  

 

آهکی تصریح کرد بار جابه جا شده از مبدا استان  در سال گذشته بیش از ۱۰ میلیون و ۶۶۸ هزار تن بوده است  که نشان از رشد ۱۱.۲۰ درصدی جابه جایی کالا در این  استان می باشد.

 

مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: برای حمل این میزان بار در سال گذشته ، 736 هزار و 28 بارنامه صادر شده است  که صدور بارنامه در این مدت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 702 هزار بارنامه بوده، 73/04 درصد رشد داشته است.

 

آهکی تاکید کرد: 100 شرکت حمل و نقل فعال داخلی استان با بیش از ۲۱ هزار راننده باری و 15 هزار و 370  انواع ناوگان  باری در این مدت، جابجایی کالاهای حمل شده را بر عهده داشته اند.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به انجام بیش از ۱۲۳۰ واحد گشت مشترک با حضور نمایندگان پلیس راه و استفاده از سامانه های توزین در حال حرکت و در ۱۲ ماهه گذشته بیش از ۹۰۰ دستگاه ناوگان اعمال قانون شده که با توجه به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته ایم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal