آخرین اخبار

6. خرداد 1403 - 9:49   |   کد مطلب: 47861
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: طی 2 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 1 میلیون و 610 هزار تن انواع کالا با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مهرداد آهکی مدیر این اداره کل در این خصوص اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، 1 میلیون و 610 هزار و 557 تن انواع کالا با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است که این میزان کالا در قالب 93 هزار و 191 فقره بارنامه صورت پذیرفته است
 
 
 
آهکی تصریح کرد: عمده کالاهای حمل شده استان در 2 ماه گذشته مربوط به انواع محمولات سیمان ، کنستانتره سنگ آهن، سیلیس، سیب زمینی، آهن آلات ، سنگ آهن، و انواع محمولات نفتی بوده است.
 
 
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تاکید کرد: 103 شرکت حمل و نقل فعال داخلی استان با بیش از ۲۱ هزار راننده باری و ۱۲هزار ناوگان سنگین باری در این مدت، جابجایی کالاهای حمل شده را بر عهده داشته اند.
 
وی در پایان با اشاره به گشت مشترک با حضور نمایندگان پلیس راه و تشکل‌های صنفی خواستار همکاری همه تشکل‌های صنفی، رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل در اجرای به موقع طرح‌ها و سیاست‌های ابلاغی و قوانین و مقررات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شد تا شاهد حمل و نقلی روان و ایمن در سطح جاده‌های کشور باشیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal