آخرین اخبار

12. خرداد 1403 - 10:55   |   کد مطلب: 47893
فرماندار اسدآباد از حرکت دسته‌ عزاداری به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) در روز ۱۴ خردادماه با حضور مردم و هیئت‌های مذهبی و مسئولان ادارات در اسدآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

حسین‌علی شرکایی فرماندار اسدآباد، امروز ۱۲ خردادماه در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) دسته عزاداری روز دوشنبه ۱۴ خردادماه ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل دفتر امام جمعه تا میدان غدیر شهرستان با حضور مردم، مسئولان ادارت و هیئت مذهبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های شهرستان به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) با محوریت گرامیداشت شهدای خدمت و همراهانشان در شهرستان برگزار می‌شود، افزود: ۴۰۰ نفر از شهرستان اسدآباد به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند که هماهنگی آن با سپاه ناحیه شهرستان انجام شده است.

شرکایی در ادامه از برپایی ایستگاه صلواتی و سلامت در گردنه اسدآباد به منظور خدمت‌رسانی زائران مرقد امام(ره) خبر داد و گفت: هماهنگی لازم با هلال احمر شده است و در روز ۱۴ خردادماه ایستگاه صلواتی دیگری در سطح شهرستان به منظور پذیرایی از شرکت‌کنندگان در دسته عزاداری برپا می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌هایی که به همین مناسبت در اسدآباد اجرا می‌شود، بیان کرد: اعزام گروه‌های جهادی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، محفل انس با قرآن کریم و ختم صلوات در پایگاه بسیج، مساجد و خانه‌های قرآنی برگزار می‌شود.

فرماندار اسداباداز برگزاری مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خردادماه در اسدآباد خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۱۱ این روز با حضور حجت‌‌الاسلام نیشابور امام جمعه سابق اسدآباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal