آخرین اخبار

8. خرداد 1401 - 8:00   |   کد مطلب: 42345
در آستانه سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) هنوز خبری از برنامه های ستاد ارتحال امام در این شهرستان در دست نیست!

به گزارش آوای سیدجمال، سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در پیش است و هر ساله در آستانه سالگرد ارتحال پیرجماران، در راستای گرامیداشت یادوخاطره این شخصیت بزرگ اسلام و انقلاب و تأکید بر ادامه حیات مکتبش، ستاد ارتحال هر شهر و دیاری با برنامه‌ریزی مسئولان و البته فعالیت نیروهای هیأتی و مردمی برگزار می‌شود.

 

شهر اسدآباد هم که مردمانی از دوستدار و پیرو امام و مکتب او کم ندارد، هر سال با برگزاری مراسماتی کم و بیش در خور و شأن این شخصیت عالم باز نمانده است؛
و اما امسال؟!

 

نکته حائز اهمیت آن است که با وجود جنگ رسانه ای دشمن برای کمرنگ جلوه دادن سالگرد ارتحال امام(ره) و مقابله با ترویج مکتب امام ره به عنوان مکتب امید، امروز شاهد آنیم به جای استفاده از ظرفیت رسانه های اثرگذار  و خبرنگاران خبره و دست به قلم شیوا و رسا در معرفی این مکتب مسئولان این دیار هم خواسته یا ناخواسته از این رسانه ها و خبرنگاران کمتر بهره‌ برده و خبری از حضور آنان در ستاد ارتحال نبوده!

 

این در حالی است که رسانه‌ها و به تبع خبرنگاران محلی به عنوان رسانه‌های اثرگذار و  مورد قبول  بدون چشم داشت همیشه پای کار بوده و هستند.

 

لذا باتوجه به آنکه بسیاری از مردم این دیار، اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادها را از طریق همین رسانه های اثرگذار دریافت می‌کنند، انتظار می‌رود ضمن توجه به جایگاه ویژه این نوع رسانه‌ها، سعی بر استفاده از ظرفیت آنان داشته باشند.

 

گویا ستاد ارتحال امام خمینی شهرستان اسدآباد در اسدآباد تشکیل شده اما ازچند و چون برنامه های برنامه ریزی شده مسئولان مردم بی خبرند!
انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal