آخرین اخبار

9. خرداد 1402 - 8:41   |   کد مطلب: 45137
برای تجدید پیمانی دوباره بعداز 34 سال؛
۴۰۰ اسدآبادی به مرقد امام(ره) اعزام خواهند شد
سرهنگ امیدعلی الیاسی از سهمیه اعزام ۴۰۰ نفر از شهرستان اسدآباد به مرقد امام خمینی(ره) در سالگرد ارتحال وی خبر داد و گفت: در سطح شهرستان نشست‌های بصیرتی با موضوع امام شناسی، دسته عزاداری، رزمایش کمک مؤمنانه و یادواره خانگی شهدا برگزار خواهد شد.

سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  با اشاره به سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: امام(ره) شخصیتی ممتاز و بی‌نظیر بود که فراتر از زمان و مزرها می‌اندیشید و در تاریخ نامش ماندگار شد.

 

وی بااشاره به ابعاد شخصیتی امام(ره) تصریح کرد: او شخصیتی منحصر به فرد بود که در سیاست، کیاست، اجتماع و فرهنگ برای همگان الگوست.

 

 فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد بااشاره به اجرای برنامه‌های سپاه ناحیه اسدآباد در سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: در این ایام نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین با موضوع «تبیین مکتب امام(ره)» در پایگاهای مقاومت بسیج و سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی از اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به مناطق محروم شهرستان خبر داد و گفت: در این ایام رزمایش کمک مؤمنانه  و اهدا بسته‌های غذایی به نیازمندان توسط فرماندهان پایگاه‌های مقاومت صورت می‌گیرد.

 الیاسی یکی از مهمترین برنامه‌های این ایام را اعزام کاروان زیارتی به حرم مطهر امام(ره) دانست و گفت: سهمیه اسدآباد در اعزام مردم به مرقد امام(ره) برای تجدید پیمان دوباره و زیارت مرقد ایشان به تهران ۴۰۰ نفر است.

وی از برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا در محلات مختلف در ایام رحلت امام(ره) خبر داد و افزود: مراسم عزای ارتحال امام(ره) در مساجد محلات مختلف برگزا خواهد شد.

 فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: در روز ۱۴ خرداد، سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دسته عزاداری هیئت رزمندگان اسلام هم از مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای تا مسجد جامع شهر اسدآباد برپا خواهد شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal