آخرین اخبار

14. خرداد 1403 - 5:22   |   کد مطلب: 47903
امام جمعه اسدآباد گفت: ابعاد شخصیتی و عظمت روحی امام راحل باید برای نسل جدید تبیین و آگاهی بخشی و برای نسل قبل یادآوری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

به نقل از ایسنا حجت الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی اظهار کرد: مهمترین بُعد شخصیتی امام راحل شخصیت توحیدی ایشان بوده که همواره در زندگی خود خدا را باور کرده بود و به قدرت مطلقه خدا ایمان داشت و خود را عبد خدا می‌دانست و به غیر از خدا از کسی باک نداشت و نمی ترسید.

وی افزود: باید بتوانیم عظمت وجودی، اقدامات و عملکرد امام و نیز احساسات لطیف و قوت شخصیت روحی امام را برای جوانان و نوجوانان جامعه ترسیم و تبیین کنیم چرا که به طور قطع فطرت های انسانی طالب این فضایل بوده و نسبت به آن گرایش پیدا می‌کنند.

موحدی با بیان اینکه ابعاد شخصیت امام راحل به نحو ارزنده‌ای در جامعه تببین شده اما کافی نیست، خاطرنشان کرد: این ابعاد شخصیتی امام راحل را مقام معظم رهبری در طول ۳۵ سال گذشته بسیار جامع در کلام شیوای خود برای جامعه و نسل جوان و نوجوان تبیین کرده‌اند اما این تبیین مقام معظم رهبری باید در لایه های مختلف جامعه جریان پیدا کند.

وی با بیان اینکه در زمینه تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل توسط مقام معظم رهبری در لایه‌های مختلف جامعه کم‌کاری کرده ایم، یادآور شد: تریبون داران و رسانه‌ها باید تبیین مقام معظم رهبری در رابطه با امام راحل را به لایه‌های مختلف جامعه اشاعه و انتقال دهند و این کار بسیار بزرگی است و باید در این رابطه کار بیشتری انجام شود.

موحدی با اشاره به اینکه تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل را تنها نباید به سالگرد امام راحل و دهه فجر منحصر کنیم بلکه باید این تبیین در طول سال تداوم داشته و مستمر باشد، افزود: ابعاد شخصیتی امام راحل را همواره باید برای نسل جدید آگاهی بخشی و تبیین و برای نسل قبل که دوران امام راحل را درک کرده‌اند، یادآوری شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal