آخرین اخبار

15. خرداد 1403 - 16:37   |   کد مطلب: 47909
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تاکید کرد:
نظام اسلامی موثر در بیداری وجدان‌ها
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه قطعا نظام اسلامی در بیداری وجدان‌ها موثر بوده، گفت: حرف‌ها و شعارهایی که توسط دانشجویان داده می‌شود مطابق با شعارهای انقلاب اسلامی است و این نشان دهنده متاثر بودن از این فضا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از عصر همدان  آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی با تسلیت به مناسبت ارتحال امام، اظهار کرد: اگر شرایط امروز نظام سلطه آمریکا، اسرائیل مخصوصا در جنگ ۶ روزه را با شرایط قبل از انقلاب مقایسه کنیم، مشخص می‌شود اتفاقاتی که در طول ۴۵ سال گذشته رخ داده است چقدر در بیداری وجدان‌ها و در تبیین ماهیت رژیم صهیونیستی موثربوده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: اتفاقاتی که امروز شما در دنیا شاهد هستید، ۵۰ سال پیش، قبل از انقلاب امام در دهه ۴۰ و پنجاه مطرح می‌کردند اماکمتر کسی در دنیا باور می‌کرد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک چهره متمدن از خودش، به لحاظ قدرت رسانه‌ای که داشت ارائه کرده بود، افزود: امام باطن آن‌ها را از اول شناخته و مطرح کرده بود.
نماینده ولی فقیه در استان همدان اذعان داشت: مخالفت جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته با رژیم صهیونیسم به دلیل این بود که این رژیم، رژیمی کودک کش و نسل کش است.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری در جریانات اخیر که در دنیا اتفاق افتاد، گفت: می‌بینید آنچه که دیروز امام مطرح می‌کرد، امروز تبدیل به فهمی برای عموم مردم شده است‌.

وی افزود: کسانی که وجدان‌های بیداری دارند چه مسلمان چه غیر مسلمان، انسانیت آن‌ها زنده است و به خوبی ماهیت رژیم صهیونیستی را فهمیده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تاکید کرد:نظام اسلامی قطعا در بیداری وجدان‌ها موثر بوده است و شعارهایی که امروز توسط دانشجویان داده می‌شود مطابق با شعارهای انقلاب اسلامی است و این نشان دهنده متاثر بودن از این فضا است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal