آخرین اخبار

18. خرداد 1403 - 12:29   |   کد مطلب: 47922
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:
رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که آمریکا را کدخدا نداند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان ساده‌زیستی، تعهد به اسلام، نه شرقی و نه غربی بودن، آمریکا را کدخدا ندانستن و با دشمن دست ندادن را از ویژگی‌های شاخص رئیس جمهور از دیدگاه امام(ره) دانست و گفت: رئیس‌جمهور باید همچون شهید رئیسی قرآن و عکس شهید سلیمانی که دشمن از ان واهمه دارد را در سازمان ملل بالا بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن فاضلیان در مراسم سالروز شهادت امام جواد(ع) و یادبود شهید عباس دانشگر در حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای شهر اسدآباد، با اشاره به حدیثی از حضرت جواد(ع) که فرمود: من‌ سرمایه گرانبها به شما می‌دهم هر چیز گران‌قیمتی را بتوانید با آن بخرید و آن اطمینان، وثوق و امید به خداست. و اگر این امید به خدا داشته باشید، می‌توانید حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله را سرنگون و می‌توانی دانشجویان آمریکایی که شیعه نیستند و نماز نمی‌خوانند، به جایی رساند که قلب‌شان به سمت اسلام روانه شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و ویژگی‌های شاخص رئیس جمهور از دیدگاه امام(ره)، گفت: ساده‌زیست، متعهد به اسلام، نه شرقی و نه غربی باشد، آمریکا را کدخدا نداند، به جانکری لبخند نزند، با دشمن دست ندهد، دلاور باشد، همچون شهید رئیسی قرآن و عکس شهید سلیمانی که دشمن از ان واهمه دارد را بالا بگیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان با بیان اینکه امام خمینی(ره) امید و اطمینان به خدا داشت، افزود: اگر امید به خدا داشته باشیم، قلب همه آزادی‌خواهان به خودت متوجه کنی، می‌توانی.

انتهای خبر/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal