آخرین اخبار

18. خرداد 1403 - 22:22   |   کد مطلب: 47924
امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه باید به رعایت اخلاق در انتخابات حواسمان باشد، گفت: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مدنظر همه کاندیداها و طرفدارانشان باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت الاسلام‌والمسلمین طاهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اشاره به اینکه انتخابات زودهنگامی را پیش رو داریم، گفت: در همین ابتدای کار برخی‌ها پخش کردن شایعات را شروع کردند و رهبر انقلاب اسلامی همه را به اخلاق توصیه کردند.

وی با بیان اینکه باید به رعایت اخلاق در انتخابات حواسمان باشد، عنوان کرد: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مدنظر همه کاندیداها و طرفدارانشان باشد.

امام جمعه موقت همدان ادامه داد: در آستانه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)هستیم و باید برای شکل گیری ازدواج ساده در جامعه اقداماتی انجام داد.

طاهری افزود: خانواده‌ها نباید در بحث ازدواج سخت گیری کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید در حفظ محیط زیست کوشا باشند، عنوان کرد: این باید به یک فرهنگ تبدیل شود و دستگاه‌های اجرایی برای پاکی و حفاظت از محیط زیست وظیفه دارند.

امام جمعه موقت همدان در پایان تأکید کرد: وسوسه در زندگی خطرناک است و عزم و اراده انسان را می‌گیرد در نتیجه باید از وسوسه‌های شیطان دور بمانیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal