آخرین اخبار

20. خرداد 1403 - 6:31   |   کد مطلب: 47932
فرمانده انتظامی اسدآباد خبر داد؛
دستگیری یک خانم کلاهبردار میلیاردی در اسدآباد
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری خانمی با هویت معلوم خبرداد که با ترفندهای مختلف و تطمیع مردم از آنان اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،  مصیب شاهملکی در گفتگو با خبرنگار فارس در اسدآباد از دستگیری یک خانم کلاهبردار در اسدآباد خبر داد و گفت: در پی مراجعه افرادی به رده‌های انتظامی شهرستان مبنی براینکه خانمی با هویت معلوم با پیشنهادهای وسوسه‌انگیز و پرداخت سودهای کلان از آن‌ها کلاهبرداری کرده، مراتب دستگیری وی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده محل مخفیگاه وی شناسایی وشب گذشته پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک اقدام ضربتی توسط پلیس آگاهی با همکاری پلیس های اطلاعات و پیشگیری دستگیر وبه مقرپلیس منتقل شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به شکایت شکات واعترافات نامبرده، گفت: تا کنون وی از مردم دیگر شهرستان‌ها به ویژه اسدآباد مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

 

وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی وی به مراجع قضایی از شهروندان خواست با پرهیز از قبول پیشنهادهای نامتعارف و غیرمعقولانه از سوی دیگران در صورت داشتن شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal