آخرین اخبار

2. بهمن 1401 - 15:10   |   کد مطلب: 44222
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد:
دستگیری قاتلان مرد مجهول‌الهویه در یکی از روستاهای اسدآباد
سرهنگ افشین یاری با اشاره به پیدایش جسد مردی مجهول‌الهویه حوالی یکی از روستاهای تابعه در ماه گذشته، گفت: قاتلان مرد مجهول‌الهویه در ملارد کرج شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از دستگیری قاتلان قتل یک ماه گذشته در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال پیدایش جسد مردی مجهول‌الهویه حوالی یکی از روستاهای تابعه در ماه گذشته، عوامل پلیس آگاهی به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در محل حاضر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي با اشاره به انجام اقدامات قانونی و اطلاعاتی لازم در محل، گفت: بلافاصله دو نفر از مظنونین محل دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: با انجام بازجویی فنی و پلیسی از مظنونین، نهایتا" هویت مقتول مشخص و با شناسایی دو نفر از عاملین اصلی، اقدامات ضربتی پلیس آگاهی برای دستگیری آنها آغاز شد که پس از شناسایی محل مخفیگاه متهمان و اخذ نیابت قضایی، روز گذشته در شهرستان ملارد کرج دستگیر و به اسدآباد منتقل شدند.

وی بااشاره به نسبت خویشاوندی مقتول با قاتلان، انگیزه قتل اختلافات مالی و خانوادگی دانست و گفت: تحقیقات پلیس تا روشن شدن کامل موضوع ادامه داشته و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal