آخرین اخبار

22. خرداد 1403 - 10:29   |   کد مطلب: 47949
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد از ثبت‌‌نام علاقه‌مندان به مسابقات قرآنی این مرکز در اسدآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از ایکنا حجت‌الاسلام احمدرضا خزائی اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام مرحله شهرستانی چهل و هشتمین مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع) در اسدآباد آغاز شد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام مسابقات قرآنی شهرستان همزمان با شهادت شهدای خدمت و ارتحال امام راحل شد، گفت: با تقاضای علاقه‌مندان قرآنی مهلت ثبت‌نام تا ۲۶ خردادماه همزمان با عید سعید قربان تمدید شد.

رئیس اداره اوقاف اسدآباد ادامه داد: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات از فقط طریق میز خدمت اداره اوقاف به نشانی my.oghaf.ir انجام می‌شود. تفکیک هر کدام از گروه‌های سنی به صورت هوشمند خواهد بود و احراز هویت شرکت‌کنندگان توسط سازمان احوال کنترل می‌شود.

خزائی گفت: علاقه‌مندان در این در دو گروه سنی بالای ۱۸ سال و ۱۲ تا ۱۸‌ سال در رشته‌های بخش آوایی و بخش معارفی تخصصی در مرحله شهرستانی با هم رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان بالای ۱۸‌ سال به صورت انفرادی در بخش آوایی که شامل حفظ ( ۵، ۱۰ ، ۲۰ و ۳۰ جزء ) قرآن کریم و قرائت و دعای خوانی و اذان است رقابت می‌کنند، برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۱۸ سال بخش معارفی تخصصی شامل معارف قرآن کریم و معارف نهج‌البلاغه و معارف صفحیه سجادیه برگزار می‌شود. زمان برگزاری مسابقات قرآنی شهرستانی اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal