آخرین اخبار

25. خرداد 1403 - 13:48   |   کد مطلب: 47955
امام جمعه شهرستان اسدآباد با تاکید بر اینکه نباید در تبلیغات انتخاباتی نفرت‌آفرینی کنیم، گفت: دیپلماسی التماسی و دیپلماسی اقتدار هر دو محترم است و در این رقابت دعوا نداریم و باید در کنار اتحاد و وحدت کار پیش برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۲۵ خرداد امسال در مسجد جامع شهر اسدآباد، با قرائت دعای امام زمان(عج) و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و قرار گرفتن در آستانه روز عرفه گفت: همیشه وقت دعاست اما روز عرفه بهار دعاست و فرصت مغتنمی است که باید از آن بهره برد.

وی عید قربان را عید تقرب به خداوند دانست و گفت: یکی از مستحبات روز عید قربان نماز است که باید مغتنم شمرد.

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به ایام دهه امامت و ولایت، گفت: باید برای روز عید غدیر از امروز جشن گرفت.

وی بااشاره به هفته جهاد کشاورزی، گفت: رفع تداخلات اراضی کشاورزی اقدامی مهم است که باید به ان توجه کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی تصریح کرد: مدیریت آب، وظیفه ذاتی جهاد کشاورزی نیست اما می‌طلبد که در بحث آبیاری اراضی آن را مدیریت کرد.
وی انتخابات را آزمون بزرگ تقوا خواند و افزود: نامزدهای انتخاباتی که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند، محترم هستند و ممکن است نظر ما به یک نامزدها باشد و نباید اختلاف سلیقه‌ها موجب تخریب آنان شود.
امام جمعه اسدآباد با تاکید بر اینکه نباید در تبلیغات انتخاباتی نفرت‌آفرینی کنیم، گفت: این اقدام دشمن را خوشحال می‌کند.

وی با بیان اینکه ما رئیس جمهور و یا نمایندگان مجلسی نداشتیم که خدمات نداشته باشند، حال ممکن است خدمات هر یک از آنان قوی و یا ضعف بوده باشد، خاطرنشان کرد: بعضی هنوز بر این باورند که با دلپیلماسی التماسی می‌توان کار را می‌شود پیش برد، نظرش محترم است اما شما معتقد هستید با دپیلماسی اقتدار می‌شود پیش رفت و شهید رئیسی ثابت کرد با این دیپلماسی به ما عزت می‌دهد و درهای بسته را باز می‌کند که این درست است.

وی ادامه داد: نظر هر دو تفکری که می‌گوید، دیپلماسی التماسی و دیپلماسی اقتدار هر دو محترم است و در این رقابت دعوا نداریم و باید در کنار اتحاد و وحدت کار پیش برود، دوقطبی نداریم.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal