آخرین اخبار

11. تير 1403 - 10:32   |   کد مطلب: 48045
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد از برگزاری مسابقات قرآنی شهرستانی اوقاف به صورت تجمیعی در کبودرآهنگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از احمدرضا خزائی ، اظهار کرد: چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی شهرستانی این مرکز به صورت تجمیعی با حضور شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های بهار، رزن و اسدآباد در کبودرآهنگ برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هر سال این مسابقات به صورت تجمیعی به میزبانی یکی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، گفت: سال گذشته این مسابقات به میزبانی شهرستان بهار برگزار شد.

خزائی با بیان اینکه این مسابقات ۲۹ تیرماه برگزار می‌شود، گفت: اسدآباد با ۲۴ شرکت‌کننده در این مسابقات حضور خواهد داشت، از این ۲۴ نفر، ۳ نفر در رشته ترجمه عمومی، ۵ نفر در رشته معارف قرآن کریم، ۱ نفر در رشته معارف نهج‌البلاغه، ۱ نفر در رشته معارف صحیفه سجادیه، ۱ نفر در رشته حفظ ۲۰ جزء، ۳ نفر در رشته حفظ ۱۰ جزء، ۱ نفر در رشته حفظ ۵ جزء، ۲ نفر در رشته اذان، ۳ نفر در رشته ترتیل و ۱ نفر هم در رشته قرائت هستند و داشت که ۱۴ نفر از آنها خانم هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد با بیان اینکه این مسابقات با داوری ۱۰ نفر از مرکز استان برگزار می‌شود، گفت: مسابقات در دو بخش آوایی و بخش معارفی تخصصی برگزار می‌شود که شامل دو گروه سنی بالای ۱۸ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال است.

وی در ادامه با بیان اینکه در این مسابقات شهرستان‌های بهار، رزن و کبودرآهنگ به تربیت با ۲۲ و ۳۰ و ۴۴ نفر شرکت‌کننده حضور خواهند داشت، گفت: شرکت‌کنندگان  بالای ۱۸‌ سال به‌ صورت انفرادی در بخش آوایی که شامل حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن کریم، قرائت، دعاخوانی و اذان است رقابت می‌کنند. برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۱۸ سال بخش معارفی تخصصی شامل معارف قرآن کریم و معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

 
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal