آخرین اخبار

11. تير 1403 - 20:09   |   کد مطلب: 48047
زاکانی با بیان اینکه در اصلاحاتی‌ها در دولت روحانی ۷ میلیارد وام گرفتند و بنا بود ظرف سه ماه برگردد که هنوز هم برنگشته است، گفت: چرا باید یک عده از شکم سیری خوابشان نبرد و برخی از گرسنگی پا روی زمین بکشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمالعلیرضا زاکانی در همایش اتحاد و همدلی شهرستان اسدآباد برای انتخابی اصلح که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: هر دو نامزد انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری دارای کارنامه‌ای هستند که البته آقای پزشکیان دوست ندارند نسبت به گذشته آن‌ها مروری صورت بگیرد اما ما مفتخریم به عنوان دوستدار آقای جلیلی برای ۴۵ سال عملکرد گذشته خود پاسخگو باشیم.

وی بااشاره به سخنان محسن هاشمی مبنی بر اینکه حضور مردم رفراندوم است، گفت:  وقتی دیدگاه به حضور مردم این است چرا در انتخابات ورود می‌کنید و خلاف می‌گویید.
 
این نیروی جبهه انقلاب ادامه داد: وقتی مردم در سال ۷۹ تورم را تا ۴۹.۵ درصد تحمل کردند و جامعه به انفجار نزدیک شد،  آن موقع مجبور شدید تعبیر اقتصادی‌تان را تغییر بدهید؟

وی یکی از فاجعه‌بارترین قراردادهای نفتی و گازی دوران دولت روحانی را کرسنت خواند و گفت: بیش از ۸۰ تا ۹۰ میلیارد دلار ضرر دادیم، البته یک سوال مطرح است که چرا آنان را محاکمه نمی‌کنند درس عبرت باشد.

زاکانی تصریح کرد: چرا با مردم اینگونه برخورد می‌شود، می‌دانند سال ۹۹ بورس به صورت حبابی رشد کرده است و مردم را به قتگاه می‌برند، جایی که سرمایه‌های آنان را به آتش بکشند. مردم هم با وعده دولت روحانی زندگی خود را فروختند و به بورس گذاشتند و همه زندگی‌های ان‌ها به آتش کشیدند.

وی با بیان اینکه ۳۲ سال است که مملکت در دست اصلاح‌طلبان است، افزود: اولین مذاکره این تیم، الجزایر مربوط به ازادی زندانی‌هاست و چندین پرونده قطور در این خصوص کمیسیون اصل ۹۰ هست، و میلیارد دلار ما ما ضرر کردیم.

این نیروی جبهه انقلاب برجام یکی از مذاکرات است که امریکایی‌ها بر ریش ما خندیدند خطاب به دولت روحانی افزود: چرا متوجه نبود که با امریکا چه را امضا کردند.‌ما در کمیسیون برجام به این نتیجه رسیدیم سند برجام هیچ پشتیبانی ندارد بعد اینان می‌خواهند تحریم را بردارند.

وی به نسبتی که اصلاح‌طلبان به ولی و امام جامعه می‌دهند، و پیام ۸ ماده‌ای رهبری در ۱۳۸۰ اشاره کرد و گفت: مخاطب این پیام سران سه قوه بودند و بیان کردند که هیچ حریم و خط قرمزی وجود ندارد که آنان نه تنها مسیری را انتخاب کردند هیچ تغییری صورت گرفت بلکه جیب مردم هم خالی شد.آبرو و عزت مردم را لکه‌دار کردند.
.

زاکانی گفت: در دولت روحانی ۷ میلیارد وام گرفتند و بنا بود ظرف سه ماه برگردد که هنوز هم برنگشته است، چرا باید یک عده از شکم سیری خوابشان نبرد و برخی از گرسنگی پا روی زمین بکشند.

وی اذعان کرد: یک عده فکر می‌کنند فقط هر چه امریکا می‌گوید، درست است، در این دنیای وانفسا هر کشوری برای خود کار می‌کند و ایران جمهوری اسلامی را برای کل مسلمانان جهان حرم کرده است و اینان نمی‌گذارند درست انتخاب شود.

این نیروی جبهه انقلاب گفت: یادمان نرفته است دولت روحانی ۶۰ درصد تورم را تحویل دولت شهید رئیسی داد و آن شهید ان را به زیر ۴۰ درصد رساند.

وی با بیان اینکه وقتی دولت تحویل شهید رئیسی شد، هزار میلیارد تومان بدهی داشت، افزود: این میزان بدهی ۵ برابر شده بود‌ تحویل شهید رئیسی شد.

زاکانی با بیان اینکه چه شد برادر روحانی را دستگیر کردند و آقای روحانی اعلام کرد که برادرش خط قرمز ماست.

وی تاکید کرد: روز ۱۵ تیرماه بیش از پیش اتحاد و همدلی خود به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای خبر

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal