آخرین اخبار

13. تير 1403 - 10:44   |   کد مطلب: 48056
امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به کاهش مشارکت در دور اول انتخابات ریاست جمهوری در اسدآباد، گفت: وظیفه و رسالت کسانی که دارای رسانه هستند، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی  پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در جمع خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان اسدآباد با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: در دور اول انتخابات مشارکت مردم اسدآباد ۳۹ درصد که این مایه سرافکندگی و  ضعف است که البته می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.
وی ادامه داد: از جمله دلایل عدم مشارکت را می‌توان فصل کار و تلاش مردم، کوتاهی مسئولان در انجام وظایف خود و حل مشکلات مردم، اصلاح نشدن قوانین انتخاباتی و عدم احراز هویت‌ها در پای صندوق دانست که البته نیاز است سیستم انتخاباتی ما به روزتر شود.
امام جمعه شهرستان اسدآباد تصریح کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات نه تنها موجب اقتدار کشور می‌شود، بلکه نشان از پویایی جامعه دارد.
وی با اشاره به اینکه هر دو نامزد چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری از نیروهای انقلاب هستند، افزود: البته دیدگاه‌های هر دو نامزد متفاوت و زمین تا آسمان فرق دارند و مردم با آزادی کامل می‌توانند رأی بدهند.
حجت‌السلام و المسلمین موحدی وظیفه و رسالت کسانی که دارای رسانه هستند را تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات خواند و گفت: رأی دادن نشانه رشد یافتگی جامعه است و با مطالبه‌گری آن جامعه می‌تواند قوی‌تر باشد.
وی تأکید کرد: فعالان مجازی حق تخریب ندارند و نامزد مورد نظر خود را می‌توانند با پرداختن به توانمندی و برنامه‌های او تبلیغات کنند.
امام جمعه شهرستان اسدآباد با تأکید بر اینکه این هنر نیست که کشور برای مردم مهم نباشد و پای صندوق رأی حاضر نشوند، افزود: هر رأی در انتخابات تأثیرگذار است.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal