آخرین اخبار

19. تير 1403 - 7:08   |   کد مطلب: 48084
با موافقت استاندار همدان مقرر شد؛
تاخیر ۲ ساعته ادارات برای کاهش آلودگی
به دلیل افزایش غلظت ذرات آلاینده و گرد و غبار در استان همدان شروع به کار تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به جز مراکز خدمات‌رسان، بهداشتی و درمانی و آموزشی که در حال برگزاری امتحانات پایان ترم هستند، امروز با دو ساعت تاخیر و رأس ساعت 8 صبح خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، بر اساس اطلاعیه اداره‌کل مدیریت بحران استان با پیشنهاد کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان و موافقت استاندار همدان، به دلیل پایداری شرایط آلودگی هوا و افزایش غلظت ذرات آلاینده در استان، در راستای کاهش مواجهه شهروندان با هوای آلوده، شروع به کار تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانکهای سطح استان به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی که در بازه زمانی امتحانات پایان ترم هستند فردا_سه_شنبه ۱۹ تیرماه با دو ساعت تأخیر و رأس ساعت ۸ صبح می‌باشد.

لازم به ذکر است شاخص آلودگی در کلیه شهرستانهای استان در شرایط ناسالم و بعضاً بسیار ناسالم می‌باشد.

هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز در سطح شهرها ممنوع و اداره‌کل ورزش و جوانان ملزم است با اطلاع‌رسانی مناسب، تدابیر لازم را اتخاذ نماید.

تمامی فعالیت‌های (معدنی، عمرانی) داخل محدوده شهرها دارای منشأ گرد و خاک تعطیل اعلام می‌شود.

استفاده از ماسک مناسب و پرهیز از تردد غیرضروری برای شهروندان به ویژه کودکان، افراد سالخورده، بیماران قلبی و تنفسی و بانوان باردار توصیه می‌شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal