آخرین اخبار

4. مرداد 1403 - 9:25   |   کد مطلب: 48168
امام جمعه شهرستان اسدآباد بااشاره به رخدادهای اخیر در این شهرستان، گفت: اعضای ستاد نماز جمعه باید اولین افرادی باشند که خطبه را با اشتیاق گوش و آن را انتقال دهند. انتهای خبر/ن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در گردهمایی سالانه اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان اسدآباد، نماز جمعه را یک توفیق و برکت دانست که خادمی آن را عهده‌دار باشد، گفت: امور شهر سامان نمی‌یابد مگر اینکه نماز جمعه سامان یابد، بنابراین کاری است که تعاون نیاز دارد.

وی گفت: با عهد خود عهد بسته‌ام و سیاستم این است که نماز جمعه باید رویشی باشد، هر جا احساس کنم رویشی اتفاق نمی‌افتد، نمی‌توانم بمانم، بنابراین باید همدیگر را کمک کنیم که در نماز جمعه رویشی ایحاد کنیم.

امام جمعه شهرستان اسدآباد حضور جوانان و نوجوانان را در نماز جمعه مهم خواند و افزود: باید برای حضور این قشر از جامعه همه تلاش و آنان را تشویق کنیم.

وی با بیان اینکه بنابر بر گفته دستگاه قضایی بیشترین آمار زندانیان در این شهرستان مربوط به نزاع و درگیری است، گفت: هر کدام از ما در ستاد نماز جمعه وظیفه داریم و باید هر راهکاری که به کاهش این رخدادها کمک می‌کند، ارائه دهیم، کمر همت را ببندیم و پاشنه کشیده پای کار بیاییم چرا که این رخدادها زیبنده شهری که به نام مصلح جهانی است، نیست.
حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی پرخاشگری و عدم گذشت و عذرخواهی را از مشکلات و معضل فرهنگی شهرستان اسدآباد خواند و افزود: باید هر هفته چند ساعت افکارتان را درگیرید که این معضل حل شود.
وی با اشاره به رخدادهای اخیر در شهرستان از دادستانی و دادگستری خواست قاطعانه برخورد کنند.
امام جمعه شهرستان اسدآباد گذشت، کضم و غیض، مدارا و عذرخواهی را نشانه بزرگی افراد دانست و تصریح کرد: اعضای ستاد نماز جمعه اولین افرادی باید باشند که خطبه را با اشتیاق گوش دهند و آن را به دیگر افراد جامعه انتقال دهند. من راضی نیستم که فردی به عنوان عضو این ستاد باشد اما با گفتمان امام جمعه آشنا نباشد و در انتقال خطبه‌ها ستاد مسئولیت سنگین دارد.

وی با دیگر پرخاشگری را معضل بزرگی در این شهرستان عنوان کرد و افزود: نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی جامعه باید در حل این مسئله نقش‌آفرین باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی مسئله رباخواری در جامعه اسدآباد را دیگر معضل این شهرستان خواند و افزود: رباخواری مسئله‌ای است که آینده طرف و جامعه را با خاک یکسان و در لجن فرو می‌کند، موقعیت اقتصادی شهرستان در وضعیت خوب است و باید در این مسئله هم ورود کنیم.

همچنین در این گردهمایی در کنار نوحه‌خوانی یکی از مداحان و سینه‌زنی اعضای ستاد، از تعدادی از خادمان ستاد تجلیل و مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان اسدآباد هم گزارشی از عملکرد یکساله این ستاد ارائه داد.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal