آخرین اخبار

2. مرداد 1392 - 18:25   |   کد مطلب: 10086

 

main copy

 

بهروز نعمتی با تاكيد بر اينكه شوراي رقابت اجازه ورود به قيمت گذاري خودرو را ندارد و وظيفه اين مجموعه تنها سياست گذاري است؛ گفت:سياست قيمت گذاري به عهده سازمان حمايت از توليد كننده است و اين سازمان با توجه به قيمت تمام شده خودرو، بهاي آن را اعلام مي كند.

 

به گزارش آواسیدجمال به نقل از نورنیوز،وي در خصوص نوسانات قيمت خودرو نيز گفت: در حال حاضر بازار خودرو، بازار رقابتي است و تنها ثبات در بازار، سبب ثبات در قيمت عرضه خودرو خواهد شد.

 

عضو كميسيون صنايع و معادن با ابراز تأسف از عدم تحقق وعده هاي مطرح شده توسط وزير صنعت ، معدن و تجارت عنوان كرد: غضنفري در زمان معارفه به عنوان وزير20 طرح را به مجلس معرفي كرد كه تاكنون هيچكدام از آنها اجرايي نشده است.

 

نماینده اسدآباد در ادامه با اشاره به اينكه هيچ نهادي وجود ندارد تا آمار درستي از ورشكستگي ها و وضع ناكارآمدي صنعت ارائه دهد، افزود: در وضعيت فعلي بايد اميدوار باشيم كه وزير جديد نگرش صنعتي داشته باشد نه نگرش بازرگاني تا بتواند اقتصاد كشور را از اين وضعيت خارج كند.

 

وي در پايان با اشاره به عدم كمك دولت به صنعت خودروسازي تاكيد كرد:نبود يك مرجع واحد جهت تصميم گيري براي قيمت گذاري خودرو بزرگترين آفت صنعت خودرو سازي كشور است.

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal