آخرین اخبار

2. مرداد 1392 - 19:30   |   کد مطلب: 10117

SAM_1251

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آواسیدجمال،مهمترین اقدامات این نیرو در هفته گذشته را تشریح کرد.

سرهنگ محسن اقبالیان ضمن اشاره به انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر تصریح کرد:در بازرسی های انجام شده7/5کیلوگرم تریاک  از این باند کشف شد و تعداد 4نفر قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

وی همچنین درباره مبارزه با معتادان پرخطرنیز گفت:نیروی انتظامی اسدآباد با رصد دقیق این افراد و دریافت دستورالعمل های لازم از سوی مرکز استان،شناسایی این افراد را انجام داده و تعداد زیادی از این معتادان پرخطر را دستگیر کرد.

سرهنگ اقبالیان در ادامه گفت:این معتادین پس از دستگیری به اردوگاه های اجباری فرستاده شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد همچنین افزود:تعداد10نفر از خرده فروشان مواد مخدر نیز در طی یک اقدام دستگیر شدند.

وی در ادامه از کشف 4قبضه سلاح غیر مجاز در یکی از مناطق شهر خبر داد و بیان کرد:دارندگان این سلاح ها سابقه استفاده از آن در درگیری های خود را داشتند.

سرهنگ اقبالیان درباره امنیت شهر نیز گفت:بحمدالله شاهد امنیت خوبی در سطح شهر هستیم و همشهریان با رعایت نکات لازم ادامه این وضع را شاهد خواهند بود.

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد درباره اقدامات لازم برای شبهای مبارک قدر نیز گفت:برای این ایام مبارک برنامه های ویژهای تدارک دیده ایم تا مردم با خیال راحت به عبادت خود بپردازند.

وی همچنین از کاهش سرقت در طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal