آخرین اخبار

5. مرداد 1392 - 5:29   |   کد مطلب: 10168

139101212441

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت : طرح ملی حفظ قرآن کریم مورد استقبال جوانان قرار گرفته و 15 هزار نفر در این طرح شرکت دارند .

ˈحجت الاسلام موسی محبی ˈ افزود : باید عموم مردم را به حفظ قرآن تشویق کنیم و در این راستا از ظرفیت مؤسسات فعال قرآنی بهره گیری شود .

وی تصریح کرد : آموزه های قرآنی و اهل بیت(ع) بنا به استقبال پرشور جوانان و اقشار مختلف مردم و سیل مشتاقان به آموختن کلام الهی به صورت جدی تر برنامه ریزی شود و برگزاری مسابقات قرآن کریم بهترین راه برای ایجاد انگیزه در بین جوانان و نوجوانان است .

حجت الاسلام محبی با بیان اینکه هم اکنون 32 مربی در هفت موسسه قرآنی در سطح شهرستان فعالیت دارند افزود : ترویج فرهنگ قرآنی نیازمند سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه است .

وی خاطرنشان کرد : در طول دوره تابستان با همکاری دارالقرآن و جامعه القرآن 25 کلاس حفظ و قرائت دایر شده و بیش از یک هزار و 500نفر از دانش آموزان در این کلاسها شرکت کرده اند .

رئیس سازمان تبلیغات اسدآباد یادآور شد : نظام جمهوری اسلامی از آموزه های قرآنی الگو گرفته است به همین دلیل هر ایرانی باید بتواند حداقل به روخوانی و روانخوانی قرآن تسلط داشته باشد .

منبع:ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal