آخرین اخبار

5. مرداد 1392 - 9:13   |   کد مطلب: 10204

20130427214010356

رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد گفت : کار برداشت گندم در سطح 17 هزار هکتار از مزارع شهرستان انجام شده و تاکنون 9 هزار تن گندم توسط مراکز خرید دولتی با قیمت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است .

ˈناصر فتاحی ˈ  با توجه به اینکه 23 هزار هکتار از اراضی شهرستان امسال به کشت گندم و جو آبی اختصاص داشت گفت : تاکنون 70 درصد محصول برداشت شده و 30درصد باقی مانده است .

وی تصریح کرد : گندم اسدآباد از محصول های مرغوب استان به شمار می آید و همین امر موجب می شود بخش اعظمی از محصول توسط دلالان و واسطه ها خریداری و از شهرستان خارج شود .

فتاحی اظهار داشت : این شهرستان استعداد های خوب به لحاظ وجود سیلوهای بخش خصوصی و دولتی جهت ذخیره گندم دارد و برای تشویق کشاورزان و گندم کاران به فروش محصول خود با قیمت تضمینی به سیلوداران باید همه دستگاههای مرتبط تلاش کنند .

رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد با اشاره به مبارزه سن غلات در سطح یک هزار و 200هکتار از مزارع شهرستان افزود : با همکاری خوب کشاورزان موفق شدیم از خسارتهای کمی و کیفی به محصول جلوگیری کنیم و همین امر موجب بالا رفتن کیفیت گندم شهرستان در مقایسه با سایر نقاط استان شده است .

منبع:ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal