آخرین اخبار

5. مرداد 1392 - 15:58   |   کد مطلب: 10209

80752840-4584740

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: زندان محلی برای خودسازی است و مددجویان زندانی با استفاده از این فرصت می توانند با پی بردان به اشتباهات خود ، آینده بهتری را رقن بزنند.

به گزارش آواسیدجمال به نقل ازایرنا،آیت الله غیاث الدین طه محمدی ˈ روز شنبه در جریان بازدید از زندان همدان افزود: مددجویان باید از ظرفیت خوبی که در زندان فراهم شده در راستای جبران اشتباهات گذشته بهره ببرند.

وی با ذکر احادیثی پیرامون خود سازی، توبه و استغفار در ماه مبارک رمضان ، مددجویان را به تقوای الهی و صبر و شکیبایی دعوت کرد و گفت : دنیا محل گذر است و نباید به این دنیا دل بست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان مجموعه زندان را به باغستانی تشبیه کرد و افزود : تمام امکانات جامعه در این محیط وجود دارد و اینجا محل تعلیم و تعلم است.

مدیر کل زندان های همدان نیز پایه فعالیت های اصلاحی و تربیتی زندان ها را بر محور امور فرهنگی و قرآنی دانست و گفت : اجرای طرح های قرآنی در زندان ها در بازسازی شخصیت آسیب دیده مددجویان و کاهش بازگشت مجددآنان به زندان بسیار تاثیر گذار بوده است .

ˈحسن محمدیاریˈ اضافه کرد: پیش بینی شده است در ماه ضیافت الهی چهار هزار و 800 بار ختم قرآن کریم در قالب طرح قرآنی 1447 در زندان های استان صورت پذیرد .

این مراسم معنوی گروه تواشیح مددجویان به اجرای تواشیح پرداختند همچنین در پایان از قاریان ممتاز و فعالان قرآنی با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد و بازدید کنندگان نیز از قسمت مختلف زندان مرکزی همدان شامل دارالقرآن ، کتابخانه ،سالن کشتی ، باستانی، کلاس های فنی و حرفه ای بازدید کردند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal