آخرین اخبار

5. مرداد 1392 - 18:59   |   کد مطلب: 10214

DSC_0025 copy

وجود پارکها در هر شهرستانی نمادی از فرهنگ و تمدن آن شهر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آواسیدجمال،پارک ملت که اینروزها به عنوان یکی از نمادهای شهر اسدآباد محسوب میشود در میدان آزادگان قرار دارد.

این پارک که دارای امکانات مناسبی است به علت قرار گرفتن در مسیر خروجی شهر پذیرای مسافران عبوری از این مسیر نیز هست.

به خاطر حضور این مسافران در این پارک میطلبد،مسئولین امر نسبت به رفع نواقص این پارک و ارتقاء امکانات آن اقدام نماید تا تصویری خوب از دیار سیدجمال در ذهن مسافران نقش بندد.

برای اطلاع از تاریخچه این پارک گفتگویی با مسئول فضای سبز شهرداری اسدآباد داشتیم که وی درباره تاریخچه احداث این پارک گفت:کلنگ ایجاد این پارک درسال1380و در زمان آقای بابایی(شهردار وقت اسداباد در آن زمان)به زمین زده شد.

SAM_1565

مهندس سالم افزود:وسعت این پارک 6هکتار است و طرح اولیه آن بر مبنای تکمیل در3مرحله بود.

وی سالهای80-83و86 را زمان سه مرحله افتتاح این پارک عنوان کرد.

مسئول فضای سبز شهرداری اسدآباد درباره امکانات این پارک گفت:دو نمازخانه،دو سرویس بهداشتی،زمین اسکیت،وجود وسائل ورزشی و بدنسازی،شهربازی،سرویس های آب خوری و سکوهای نصب چادربرجسته ترین امکانات موجود در این پارک هستند.

وی استقبال مسافرین و همشهریان از این پارک را بسیار خوب اعلام کرد و افزود:قبل از افتتاح این مکان،پارک جنگلی هدف اول اسدآبادیها برای گشت و گذار بود اما هم اکنون پارک ملت این عنوان را یدک میکشد.

مهندس سالم درباره مهمترین برنامه های آینده برای این پارک نیزگفت:نصب آلاچیق،ایجاد دریاچه مصنوعی و گسترش زمین اسکیت از مهمترین این برنامه هاست.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal