آخرین اخبار

7. مرداد 1392 - 15:33   |   کد مطلب: 10276

0xb0a9de39320bdd18_0

فرماندار اسدآباد در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس گفت:مسلمانان با حضور گسترده خود در این راهپیمایی بار دیگر انزجار خود از رژیم اشغالگر قدس را نمایان خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آواسیدجمال،حمزه عبدکوند ضمن اشاره به حضور پرشور مردم اسدآباد در روز قدس سالهای گذشته اظهار کرد:انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس از حرکات هوشمندانه امام راحل بود که این امر تا ابد لکه ننگی بر پیشانی رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.

وی تصریح کرد : روز قدس، روز بیداری و استکبار ستیزی امت اسلام است و فریاد همه مسلمانان جهان در روز قدس نوید نابودی اسرائیل غاصب است.

عبدکوند با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند «مسئله فلسطین محدود به یک سرزمین و یا جغرافیا نیست بلکه مسئله بشریت و انسانیت است»، یادآور شد: امروزه مسائل موجود در کشور فلسطین بعد جهانی دارد و نه تنها مسلمانان بلکه باید تمام آزادگان جهان در حمایت از مظلومی فلسطین به پا خیزند و راهپیمایی کنند.

فرمانداراسدآباد ضمن تاکید بر هماهنگی نهادهای اجرایی شهر برای برگزاری پرشور این راهپیمایی افزود:مسئولان ادارات و نهادهای دولتی برای حضور پرشور مردم و کارکنان خود در راهپیمایی روز قدس اطلاع‌رسانی کنند.

عبدکوند همچنین بر استقرار اکیپ پزشکی و آمبولانس در روز راهپیمایی و همچنین پاکسازی مسیر راهپیمایی توسط شهرداری تأکید کرد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal