آخرین اخبار

11. مرداد 1392 - 11:43   |   کد مطلب: 10439

images

نماینده اسدآباد در سخنان قبل از خطبه نماز جمعه این هفته گفت:مردم ایران اسلامی امروز حماسه دیگری خلق کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آواسیدجمال،بهروزنعمتی تصریح کرد:استکبار جهانی قصد ایجادتفرقه در بین مسلمین را دارد و در این برهه از زمان وظیفه سنگینی متوجه مسلمانان است.

وی ضمن تشکر از مردم اسدآباد برای حضور گسترده در راهپیمایی امروز اظهار کرد:اگر به اتفاقات منطقه نگاه کنیم متوجه میشویم این اتفاقات عادی نیست و دست های پنهان این گونه قضایا را هدایت میکنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد:برخی از سران خودفروخته منطقه نیز با همراهی کردن غربی ها به متشنج تر شدن اوضاع دامن میزنند.

نعمتی نیت از اتفاقات اخیر منطقه رامستحکم تر کردن جایگاه اسراییل عنوان کرد و گفت:غربی ها با امکانات وسیع خود سعی در ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی را دارند.

وی نظام اسلامی کشورمان را یک جایگاه امن و مطمئن برای دنیای اسلام عنوان کرد و تصریح کرد:دشمنان میدانند که کار آنها در ایران اسلامی با جنگ و خشونت پیش نخواهد رفت و به همین خاطر تحریم های جدید را بر علیه ما تصویب میکنند.

عضو هیئت رییسه فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد:علت شکست برخی از انقلاب های منطقه نبود رهبری واحد است و اگر این انقلابها دارای رهبری واحدی بودند به  اهداف خود میرسیدند.

نعمتی ضمن تشکر از امام جمعه و فرماندار اسدآباد درخلال صحبتهای خویش،گزارشی از اقدامات انجام شده خود را نیز ارائه داد  و گفت:اولین کارخانه کنستانتره سازی شهرستان اسدآباد در مهر ماه سالجاری افتتاح خواهد شد.

وی اعتبار این کارخانه را120میلیاردتومان اعلام کرد و افزود:به عنوان نماینده اسدآباد هیچ دخالتی در استخدام شاغلین این کارخانه نخواهم داشت و تمامی افراد از طریق برگزاری آزمون به استخدام این کارخانه درخواهند آمد.

نماینده اسدآباد همچنین از جذب اعتبار24میلیارد تومانی برای آب و فاضلاب شهرستان خبر داد وگفت:اسدآباد تنها شهر استان است که توانسته از ردیف کشوری برای این مساله بوده جذب کند.

نعمتی ضمن رد شایعات مربوط به انتقال بزرگراه کربلا از اسدآباد به شهرهای دیگر گفت:تا وقتی که من نماینده اسدآباد  هستم این اتفاق نخواهد افتاد و جذب12میلیارد تومان اعتبار برای این قضیه موید صحبت من در این زمینه است.

عضوکمیسون صنایع دربخش دیگری از صحبتهای خود گفت:در چند وقت اخیر تخریبهای زیادی علیه من صورت گرفته و رقیبان انتخاباتی بنده خیلی زود شروع به تبلیغات کرده اند.

وی ضمن تکذیب شدید شایعه حضورش در انتخابات کنگاور گفت:من فرزند این ملت هستم و تا وقتی که توانایی دارم به خادمی مردم اسدآباد ادامه خواهم داد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal