آخرین اخبار

11. مرداد 1392 - 13:02   |   کد مطلب: 10476

Untitled-1 copy

امام جمعه،نماینده و فرماندار شهرستان اسدآباد در بیانیه مشترکی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آواسیدجمال ،متن این بیانیه به شرح ذیل است.

ملت بزرگ ايران يک بار ديگر در حمايت از انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري به زيباترين و باشکوه ترين شکل ممکن در سراسر ايران اسلامي حضور يافتند يکبار ديگر سخن تاريخي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را ثابت نمودند که ما مي خواهيم به همه دنيا نشان دهيم که قدرتهاي فائقه را هم مي توان با نيروي ايمان شکست داد.

امروز نداي حق‌طلبي و حقيقت‌جويي مردمي ظلم‌ستيز، امتي آزاده به همراه ساير كشورهاي مسلمان همزمان با روز جهاني قدس، روز همدردي با ملت مظلوم فلسطين و روز رهايي قدس شريف، در جهان طنين‌انداز شد.

امروز ، مردم هوشيار و بيداردل اسدآباد همگام با ايران اسلامي، يكپارچه به پا خواست و يكدل و يكصدا با بانگ تكبير و تهليل و تسبيح و فريادهاي خروشنده‌ي «مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر اسرائيل» مهر سكوت را بر لبان سياستمداران در فضاي بين‌المللي شكسته تا طنين رهايي و آزادي را در گوش جهان زمزمه نمايند و با غريوي رعدآسا جهان را بر سر اسرائيل آوار كنند.

مسئولین شهرستان اسدآباد بر خود واجب مي داند از حضور حماسي، بي نظير و قاطع مردم روزه دار و فهيم دیار سیدجمال اعم از روحانيت معظم، ائمه جمعه و جماعات، مسئولين و پرسنل ادارات، نهادها و سازمان هاي انقلاب اسلامي، پرسنل و فرماندهان نيروهاي نظامي و انتظامي مستقر در منطقه، خانواده هاي معظم شاهد و ايثارگران، اصناف و بازاريان و همه آحاد مردم بزرگوار و شهيد پرور شهرستان در راهپيمايي سراسري، روز جهانی قدس كه نشان دهنده عظمت و اقتدار آنان بود تشكر و سپاسگزاري نمايد. بي شك اين حضور با شكوه و بي نظير پاسخ دندانشكني به دشمنان قسم خورده اسلام و ايادي استكبار خواهد بود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal