آخرین اخبار

26. مرداد 1392 - 7:17   |   کد مطلب: 11112

فرماندار تویسرکان گفت: 30 طرح اثر گذار عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

ˈحسینعلی شرکاییˈافزود: افتتاح تصفیه خانه فاضلاب تویسرکان با صرف اعتباری بالغ بر 117 میلیارد ریال و کلنگ زنی خط انتقال پساب فاضلاب تصفیه خانه با اختصاص اعتباری معادل 285 میلیارد ریال از مهمترین این طرح ها محسوب می شوند.

وی بیان داشت: آغاز به کار مجموعه ورزشی و فرهنگی هلال احمر با صرف اعتباری افزون بر هشت میلیارد و 170 میلیون ریال نیز ار دیگر طرح های عمرانی و محوری هفته دولت به شمار می روند.

شرکایی از افتتاح 425 واحد مسکن مهر و کلنگ زنی حفر چاه به منظور حل بحران کم آبی شهرستان با اختصاص اعتباری بیش از5 میلیارد و 600 میلیون ریال در هفته دولت خبر داد و ابراز کرد: همچنین آغاز به کار مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ای و شرکت ˈپارت شیمیˈ نیز در فهرست افتتاح طرح ها قرار دارد.

وی اظهار داشت: علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی، برگزاری مراسم فرهنگی، مسابقات ورزشی و یادواره شهدای دولت نیز در دستور کار قرار دارد.

شرکایی خاطر نشان کرد: تنها طرح های عمرانی که مراحل اجرایی آنها به پایان رسیده در فهرست طرح های افتتاحی در هفته دولت قرار گرفته اند.
منبع:ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal