آخرین اخبار

26. مرداد 1392 - 19:59   |   کد مطلب: 11151

SAM_1972 copy

فرماندار اسدآباد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آواسیدجمال،گفت:طبق تعهدات سهم 100درصدی اشتغال را رعایت کرده ایم.

حمزه عبدکوند تصریح کرد:در سال91سهم اشتغال شهرستان 4343نفر بود که توانستیم بالغ بر 5200مورد اشتغال را در شهرستان ایجادکنیم.

وی این تعداد در سال92 را 2261نفر اعلام کرد و افزود:تا این لحظه بالغ بر 900نفر ایجاد اشتغال داشته ایم.

رییس کارگروه اشتغال اسدآبادتاکیدکرد:اعطای وام کارآفرینی،ایجاد بنگاه های زود بازده و استخدامهای گوناگون جزییات تشکیل دهنده این آمار هستند.

عبدکوند درباره ضرورت ایجادپارکینگ در فاصله میادین امام و ساعت نیز گفت:ایجاد این پارکینگ از اولویت های شهرستان است که باید در دورجدید شوراها به آن توجه ویژه شود.

وی چهارراه رسالت را مکانی مناسب برای ایجاد این پارکینگ دانست و افزود:به نظر من مسیر منتهی به مسجد جامع که در این چهارراه قرار دارد مکانی مناسب برای ایجاد این مکان است.

فرماندار اسدآباد درباره شروع فعالیتهای دور چهارم شورا نیز گفت:اعضای دور جدید سعی کنند با وحدت و همدلی امورات جاری شهر را پیش برند تا شاهد شهری سرزنده باشیم.

عبدکوند شناخت اعضا از جایگاه شورا را ازدیگر توصیه های خود به اعضای این دوره اعلام کرد.

رییس شورای تامین اسدآباد در ادامه به انتخاب شهرداری خلاق و تحول گرا از سوی شورا اشاره کرد و افزود:خواسته من از شورای شهر دوره چهارم برای انتخاب شهردار با شرایط مذکور کاملا قاطع و تثبیت شده است.

وی درباره کمبود مکانهای گردشگری برای همشهریان نیز گفت:در پی تبدیل جاده روستای قاسم آباد،خنداب به عنوان جاده توریستی هستیم و مقدمات این کار نظیر تعریض آسفالت نیز انجام شده است.

فرماندار اسدآباد درباره جاذبه گردشگری دربند نیز گفت:این جاذبه به عنوان یکی از مکانهای گردشگری بالقوه اسدآباد مورد توجه است و در آینده ای نزدیک نسبت به رفع کاستی های آن نیز اقدام خواهیم کرد.

ریس شورای تامین اسدآباد در رابطه با انتصاب مشاوران جدیدش نیز گفت:هدف از انجام این کار تعمیق ارتباط با مردم و شناخت بیشتر از مسائل و مشکلات جاری است.

عبدکوند در ادامه گفت:در بودجه پیش بینی شده سالجاری مبلغ2میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان قائم(عج)،12میلیارد تومان برای تکمیل سد نعمت آباد و3میلیارد تومان نیز برای تصفیه خانه فاضلاب ازاعتبارات ملی اختصاص داده شده است .

فرماندار اسدآباد در رابطه با شروع بکار دولت یازدهم نیز گفت:با توجه به بررسی نقاط ضعف و قوت و در فضای کاملا شفاف مجلس،شاهد حضور دولتمردانی کارآزموده و باتجربه هستیم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دولت جدید عنوان کرد:امیدواریم دولت جدید در راستای عمل به خواسته های مقام معظم رهبری خالق حماسه اقتصادی بوده و باعث رشد فضای کسب و کار شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal